کتاب مرگ به سراغ اسقف اعظم می آید

اثر ویلا کاتر از انتشارات شورآفرین - مترجم: سلما رضوان جو-ادبیات کلاسیک

مرگ برای اسقف اعظم می آید از عشق ویلا کاتر به سرزمین ها و فرهنگ های جنوب غربی آمریکا. در سال 1927 منتشر شده برای هر دو ستایش و ناراحتی، از آن زمان تا به حال ادعا کرد برای خود یک محل عمده در ادبیات قرن بیستم. این روایت به پیروی از اسقف ژان لاتور و پدر جوزف واایلانت، از دوران کودکی خود در فرانسه، پیروی می کنند، زیرا آنها پیکسای جدید کاتولیک سانتا فه پس از جنگ مکزیک را سازمان می دهند. روحانیون، مانند اسطوره های تاریخی خود، اسقف ژان لامی و پدر یوسف مکبوف، به دنبال احیای کلیسا و ساختن یک کلیسای جامع در صحرا، با فساد مذهبی، بدبختی طبیعی و تنهایی زندگی در سرزمین عجیب و غریب روبرو هستند.


خرید کتاب مرگ به سراغ اسقف اعظم می آید
جستجوی کتاب مرگ به سراغ اسقف اعظم می آید در گودریدز

معرفی کتاب مرگ به سراغ اسقف اعظم می آید از نگاه کاربران
من فقط یک کلمه برای توصیف این نویسنده - نابغه دارم. از طریق رمان خواندن را متقاعد کردم که ویلا کاتر یک کاتولیک بود و به ویژه یک عمیق و درک. سپس او را در ویکی جست و جو کردم و کشف کردم که او متولد باپتیست بوده و در سال 1922 به یه اسقف اعظم تبدیل شده است. من به سختی می توانستم آن را باور کنم. ویکتا او را به عنوان یک شخصیت کاملا رسمی توصیف کرد. من می توانستم این را باور کنم - او وسعت و نفوذ ذهن بود که او را کاملا با قصور از زمان خود قرار داد: او غرب وحشی نبود Hollywoods وحشی غرب، تصویر او از کاتولیک بود هیچ علامت از کلیسا نداشت - ماریا مونک و همکاران. چیز دیگری درباره ویلا - او از طریق ایده آل پیشرفت غرب دید. عصاره را در پایان این بررسی بخوانید. در طول این رمان، زندگی نخستین اسقف سنت فه، ژان ماری لاتر و دوست و جانش، یوزف وایلانت، کشیش فرانسوی به مدت کوتاهی پس از آمدن ایالات متحده، به نیویورک فرستاده شد. قلمرو ضمیمه شده است. سرخپوستان و مکزیکی ها، هر چند هنوز کاتولیک هستند، از دست رنج بسیاری از روحانیون اسپانیایی و مکزیکی (و نه همه) رنج می برند و دست کم تازه دست به دست کشیدن کشیش های ناعادلانه می زنند. کتاب گله های پراکنده آنها. مجموعه ای از نقاط درخشان مردم محلی و پیوند نزدیک آنها با دنیای طبیعی اطراف آنها را نقاشی می کند، یک پیوند که در حال گذار است و به زودی از بین می رود. طبیعت و قدرت ایمانی که لاتور و ویلانت را در مسیر نگه می دارد، با یک آشنایی صمیمی نشان داده می شود که به من اعتقاد داشت که نویسنده یک کاتولیک است. از نظر وندی، برای توصیه این کتاب به من! هنگامی که آنها سنگ یا درخت یا شن و ماسه را ترک کردند دریایی که آنها را برای شب پرهیز کرده بود، ناواهو مراقب بود که هر ردی از شغل موقت خود را از بین ببرد. او سنگهای آتش و بقایای مواد غذایی را دفن کرد، هر سنگی که او را با هم جمع کرده بود، باز نکرد، حفره هایی که در شن و ماسه فرو ریخت، پر شده بود. از آنجا که این دقیقا همان روش Jacinto بود، پدر لاتوری قضاوت کرد، درست همانطور که راه سفید کردن مردن در هر زمینه ای بود که خود را در هر منظری ادای احترام کند، آن را تغییر داد، کمی آن را انجام داد (حداقل علامت یادبود اقامت خود را ترک کنید) راه هندی ها برای عبور از یک کشور بدون هیچ گونه مزاحمت بود؛ برای عبور و رها کردن، مانند ماهی از طریق آب و یا پرندگان از طریق هوا. شیوه هند به ناپدید شدن به چشم انداز، نه به ایستادگی کردن در برابر آن. روستاهای هوپی که بر روی سنگ ها نصب شده بودند به نظر می رسید مانند سنگی که آنها نشسته بودند، در فاصله ای ناشناخته بودند. هویج Navajo، در میان ماسه و بید، از ماسه و بت ها ساخته شده است. هیچکدام از پائوبوس در آن زمان پنجره های شیشه ای را در خانه هایشان نمی گذاشت. انعکاس خورشید در لعاب به آنها زشت و غیر طبیعی بود - حتی خطرناک است. علاوه بر این، این هندی ها تمایل و تغییر را دوست داشتند. آنها آمدند و رفتند با مسیرهای قدیمی که توسط پاهای پدرانشان به سنگ پخته شده بودند، از سنگ های طبیعی قدیمی برای سنگ صخره ای به سمت شهرهای مسی استفاده می کردند، آب را از چشمه های قدیمی حمل می کردند، حتی پس از اینکه سفیدپوستان چاه می کردند. کار نقره یا حفاری فیروزه سرخپوستان صبر ناپذیری داشتند؛ بر روی پتو و کمربند خود و لباسهای تشریفاتی آنها مهارت و درد خود را افزایش دادند. اما تصور آنها از دکوراسیون به چشم انداز گسترش نیافت. آنها به نظر می رسید هیچ یک از اروپایی ها تمایل به @ master @ طبیعت، برای ترتیب و ایجاد مجدد دارند. آنها پیشگویی خود را در جهت دیگر صرف کردند؛ در جای خود به صحنه ای که در آن خودشان را یافتند. این اسقف از نظر بی توجهی، از نظر احتیاط و احترام ارثی، فکر نمی کرد. به نظر می رسید که کشور بزرگ در خواب بودند و آرزو می کردند بدون بیدار شدن زندگی خود را ادامه دهند؛ یا به عنوان اگر ارواح زمین و هوا و آب چیزهایی نیست که به ضد انطباق و تحریک شود. وقتی که آنها شکار کردند، با همان اختیار بود؛ یک شکار هندی هرگز کشتار نبود. آنها نه رودخانه ها و نه جنگل ها را ویران کردند، و اگر آنها آبیاری می کردند، آنها به اندازه آب کمی به عنوان نیاز خود نیاز داشتند. سرزمین و همه چیز که با آن روبرو می شوند، با توجه به آن رفتار می شود؛ تلاش برای بهبود آن، آنها هرگز آن را نفی نمی کردند.

مشاهده لینک اصلی
این یکی از بهترین کتابهای مورد علاقه من است و از میان کتها بهترین است. من می خواستم آن را دوباره انتخاب کنم، پس وقتی یک دوست پیشنهاد کرد که ما آن را بخوانیم، من موافقت کردم. من دوست دارم در سرعت خودم بخوانم، اما من هم دوست دارم با دوستانم در مورد افکار خود به اشتراک بگذارم، بنابراین خوب می بینم که چگونه این اتفاق می افتد. خواندن دوم: فصل یک هفته یا بیشتر (2.5 ماه مجموع) قطعا سبک خواندن من نبود. بسیاری از فصل ها من دوبار خواندم. اما این کار انجام شده و ما هر دو از این کتاب لذت برده ایم. او کاملا با نوشتن سبک Cather مشغول به کار شده است. با دشواری در کشیدن دقیقا همان چیزی است که من در مورد این کتاب دوست دارم. نیومکزیکو به طور کلی برای یک محیط خوب و داستان تاریخی آن، با دو شخصیت اصلی بر اساس دو کاتولیک فرانسوی - Lamy (Latour) شناخته شده است برای کار خود در جنوب و Machebeuf (Vaillant) برای او کار در کلرادو زمينه تاريخي مهم است، زيرا توصيف يک رويداد زودهنگام بين دو فرانسوي (به اصطلاح) و بومیان - مکزيکها و قبايل جنوب غربی است. شخصیت ها به صورت واقعی عمل می کنند و بر روی آن ارتباط برقرار می کنند. در پانزدهم، ما یاد می گیریم که اسقف قبلا متقاعد شده بود که نه مردان سفیدپوست و نه مکزیکی ها در سانتا فای هیچ چیز درباره باورهای هند به کارهای ذهن هند نمی دانستند. این به من نشان می دهد که کرت اسطوره را به عنوان یک ذهن باز بازنمایی می کند، که برادران خود را در جعبه های شسته و ریز قرار نمی دهد. او همچنین آنها را \"مردم ساده\" می داند، مثل بچه های کوچکی که نیاز به هدایت دارند (که نگرش رایج در ادبیات این دوران بود). 232: در جای دیگری، آسمان سقف جهان است؛ اما در اینجا زمین طبقه آسمان بود.بنابراین چند واژه هنوز چنین ایده ای قوی است. 233: پدر لاتوری قضاوت کرد، درست همانطور که راه سفید برای دفاع از خود در هر چشم انداز، تغییر آن بود، ... این راهی بود که هند برای عبور از یک کشور بدون هر گونه اضطراب، ... در ذهن من، اختلال کمتر چشم انداز طبیعی، بهتر است. (و من با نتیجه Latour موافقم، اگرچه متوجه می شوم که استدلال های استثنایی برای هر دو دیدگاه وجود دارد.) 269: پدر لاترو مراقب مراقبت کننده خود را اطمینان می دهد، من باید از آن زندگی کنم. @ چیزی درباره این اندیشه اطمینان وجود دارد. عنوان به من ادامه می دهد. ممکن است مجبور شوید به اینترنت بپردازید تا ببینید چه چیزهایی دیگران باید بگویند. همچنین درباره اسقف اعظم واقعی فکر کردم، بنابراین من به صورت آنلاین رفتم و پول هورگان Lamy Santa Fe را خریدم. برنده جایزه پولیتزر برای تاریخ در سال 1976. بر اساس یک کتاب تازه تر از توماس استیل (یسوعیون) شخصیت داستانی Cather شخصیت شبیه خود او را نسبت به اسقف اعظم لامی دارد.

مشاهده لینک اصلی
26 ژانویه 2014 - یک توصیه عالی از ملیندا. خیلی ممنون، ملیندا. این درست است تا خواندن کوچه من 30 ژوئن 2014 - بررسی به زودی برای رسیدن در حال حاضر، این خواندن سعادت است. مورد جدید! این یک کتاب زیبایی نوشته شده است، یادآور است. در حالی که خواندن مرگ برای اسقف اعظم به ارمغان می آورد، همه چیزهایی که من مجبور بودم انجام دهم، چشمانم را بست و می توانستم مازا، پائولو و کلیساهای قدیمی به عنوان ماموریت جدید در نیومکزیکو را ببینم. من هرگز به نیومکزیکو نیامده ام، اما از طریق این کتاب، من با پدران لاتوری و والیانت سفر کردم. من این کتاب را دوست داشتم! مزا زیبایی توجه کنید که ابرها شبیه شکل / فرم مسی هستند. این شباهت در کتاب خانم کاترز مشخص شده است. تصور کنید زندگی در بالای دشمنان خود را در ایمنی یک پائولو مانند این یکی: مرگ برای اسقف اعظم است غنی در توصیف عمیق @ منظره @ نوشتن. خانم کاتر چشم انداز را به تصویر می کشد تا به طرز غم انگیز، من صادقانه بر این باور دارم که چشم انداز یک شخصیت زنده در داستان است همانطور که پدر لاتور و والیانت است. امیدوارم که پدران لاتور و والیانت فرصت دیدن بسیاری از این گلهای کاکتوس زیبا را در طول سفرهای بسیاری از خود به وسیله نیومکزیکو داشته باشند. و در یادداشتی نهایی، این کلیسای ماموریتی است که در هنگام خواندن تصویر می کنم: آیا این زرق و برق دار است؟ این یکی از بهترین کتابهای من است که در خیلی طولانی خوانده ام. من برای بارها و بارها از بارکدTank Yous @ به Melinda مدیونم. خیلی ممنون، ملیندا. مرگ برای اسقف اعظم می آید کتابی است که من برای یک عمر از آن لذت می برم و هر ساله دوباره خواندن آن را خواهم داشت. خوشگل!

مشاهده لینک اصلی
** هشدار اسپویلر ** من فقط از خوانندگان دیگر شنیده ام که Willa Cather یک نویسنده شگفت انگیز است؛ زنی که واقعا آمریکایی ها را درک می کند، کسی که زیبایی از منظره های آن را با جزئیات روشن و زیبایی پروس های ابریشمی اش ضبط کند. من شنیده ام او را به عنوان یک قهرمان درخشان از داستان، به ویژه از بخش توصیفی ستایش شده است. بنابراین من فقط یک غم انگیز بودم که در این کتاب پنهانی از خشکی پیدا کنم (در حال صحبت کردن خشک تر از بیابان ها بودم)، نوشتن بی روح، با تمرکز کامل بر زندگی انبوه و در نهایت مرگ یک اسقف اسقف که من هرگز مدیریت نکردم دوست داشتن و یا حتی پرشور از همه متنفرم بنابراین، مهمترین چیزهایی که من تا به حال در مورد یک کتاب نوشته ام. اما واقعا، من مجبور شدم آن را بخوانم، و من هر دقیقه متنفر بودم.

مشاهده لینک اصلی
«مرگ برای ائمه اطهار» یک رمان تاریخی درباره ژان باپتیست لمی، مسیحی فرانسوی در نیومکزیکو در نیمه دوم قرن نوزدهم است. ویلا کرت، که به طور گسترده در مورد پیشگامان غرب آمریکا از خانه اش در قرمز ابر، نبراسکا نوشته است، شخصیتی را که پس از لامی، ژان ماری لاتوری طراحی شده، نامگذاری کرد. اگر چه این کتاب دارای یک موضوع عمیقا کاتولیک است، خواننده ممکن است شگفت زده به یاد بگیرند که خودش کاپری است Episcopalian. کلیسای کاتولیک روم در ابتدا لاتور را از بومیان فرانسه خود به اوهایو می فرستد، اما بعد از آن او دستور داده است برای ایجاد یک اقامتگاه در سرزمین جدید آمریکایی از نیومکزیکو فقط سه سال پس از ورود او، ایالات متحده خرید Gadsden را انجام می دهد، به دست آوردن جنوب نیومکزیکو و آریزونا از مکزیک. کار مسیحی Latour با تغییرات آمریکا در منطقه همخوانی دارد. برای بسیاری از زندگی Latourâ € ™ ثانیه، هر سفر یک سفر پیوسته با اسب است، اما او به اندازه کافی طول می کشد برای دیدن راه آهن در جنوب غربی. Lutour باید با سه گروه متمایز جمعیت: مکزیکی ها، سرخپوستان و آمریکایی ها مبارزه کند. هر گروه مذهب خود را به شیوه خود ادغام می کند، که منعکس کننده تأثیرات همجنسگرایی است. اگرچه Latour تلاش می کند تا کاتولیک رومی سنتی را تحمیل کند، او تحمل پذیر است و اغلب حتی از چنین تغییراتی قدردانی می کند. علاوه بر این، در حالی که او برتری فرهنگ اروپایی را مورد سوال قرار نمی دهد، او بسیار باهوش در آداب و رسوم جمعیت بومی است. به عنوان مثال، لاتور می گوید که سرخپوستان از طبیعت احترام می گذارند که آنها همه کارهای ممکن را برای حفظ آن در حالت اولیه خود انجام می دهند، در حالی که اروپایی ها اصرار دارند که علامت خود را در همه جا ترک کنند. این است که چگونه Cather ادعا Latour را از این کنتراست توضیح می دهد که او با هدایت ناواهو به نام Jacinto سفر می کند: هنگامی که آنها سنگ، یا درخت یا شن و ماسه که آنها را برای شب پنهان کرده ترک، Navajo مراقب هر گونه از بین بردن رد شغل موقت آنها. او سنگهای آتش و بقایای مواد غذایی را دفن کرد، هر سنگی که او را با هم جمع کرده بود، باز نکرد، حفره هایی که در شن و ماسه فرو ریخت، پر شده بود. از آنجایی که این دقیقا روش Jacinto بود، پدر لاتوری قضاوت کرد، درست همانطور که مردان سفیدپوست توانستند خود را در هر چشم انداز تثبیت کنند، آن را تغییر دهند، کمی آن را انجام دهند (حداقل برای ترک یک علامت از یادبود اقامت او)، این راهی هند بود که از طریق یک کشور بدون هیچ زحمتی عبور کند. برای انتقال و ردیابی مانند ماهی از طریق آب یا پرنده ها از طریق هوا استفاده می شود. »همانطور که می بینید، Willa Cather یک نویسنده توصیفی استثنایی است. توصیف های او از منظره ای در قدیمی و نیومکزیکو، به خصوص mesas که سرخپوستان زندگی می کنند، فراموش نشدنی است. ممکن است ارزش سفر به سانتافه فقط برای دیدن basilica Midi Romanesque ساخته شده تحت نظارت Lamy توسط یک معمار فرانسوی ساخته شده است. این کتاب متعلق به همان ژانر والاس استگنر در اواخر قرن بیستم است. \"Angle of Repose.\" هر دو رمان تاریخی هستند، در ایالات متحده آمریکا و مکزیک قرار دارند و براساس تحقیق و تکیه بر مکاتبات گسترده مهاجران از نسل های مختلف.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب مرگ به سراغ اسقف اعظم می آید


 کتاب رختکن بزرگ
 کتاب عشق و جنایت در سیسیل
 کتاب عروسکی در باغ
 کتاب رمانتیسم
 کتاب I Know Why the Caged Bird Sings
 کتاب غزلیات سعدی