کتاب شاه لیر

اثر ویلیام شکسپیر از انتشارات دات - مترجم: محمود اعتمادزاده (م.ا.به آذین)-ادبیات کلاسیک

فکر می‌کنی لطمه‌های این‌توفانِ ستیزه‌خو بر پوستِ‌مان اهمّیّتِ بسیار دارد؟ برای تو چنین است؛ ولی درجایی‌که دردِ بزرگ‌تری ریشه‌دَوانده، دردِ کوچک‌تر به‌زحمت احساس می‌شود. تو ازپیشِ یک‌خرس می‌گریزی، ولی درین‌گریز اگر پاهایت تو را به‌کامِ دریای خروشان بکشاند، به‌دهانِ خرس پناه می‌بری! جان‌که در آسایش باشد، تن زودرنج می‌شود. توفانی‌که درجانِ من است هرگونه‌احساسی‌را، جز آن‌یکی‌که بر قلبم ضربه می‌کوبد از اندام‌های حسّی‌ام سلب می‌کند. ناسپاسیِ فرزند! این آیا به‌آن نمی‌مانَد که دهانم دستم‌را که برای رساندنِ غذا به‌سویش می‌آید گاز بگیرد!؟ ولی من به‌سختی تنبیهِ‌شان خواهم‌کرد... نه، دیگر اشک‌نخواهم‌ریخت! در همچو شبی بیرونَ‌م کنند! ببار باران! تحمّل‌خواهم‌کرد... در همچو شبی مثلِ امشب! آخ! ریگان، گونریل! پدرِ پیرِ مهربانِ‌تان که با قلبی‌بخشنده همه‌چیزش‌را به‌شما داد... اوه! این‌یادآوری راه به دیوانگی می‌بَرد، باید ازآن پرهیزکرد؛ دیگر بس است!


خرید کتاب شاه لیر
جستجوی کتاب شاه لیر در گودریدز

معرفی کتاب شاه لیر از نگاه کاربران
یک روز ممکن است زمان و انرژی را برای آماده سازی برخی از بررسی های خوب و ظریف، متفکرانه و آموزنده از بزرگترین نمایشنامه های شکسپیر، به دست بیاورم - که آنها را حداقل با توجه به احترامی که به درستی شایسته آن هستند، تهیه کنند. در عین حال، \"من چند بار به سرعت فکر می کنم از طریق ایده هایی در مورد آنچه که بدون شک بزرگترین (انگلیسی) آثار ادبی برای مرحله تا کنون نوشته شده است. اکثریت شکسپیر 37 یا 38 نمایشنامه (بسته به شما که بپرسید) با درخشندگی نفوذ می کنند، اما اگر خواستید بزرگترین انتخاب کنید، من پیشنهاد می کنم: HamletKing LearRichard II IMacbethMuch Ado در مورد هیچ چیزOthelloMerchant از ونیز این بازی ها هستند که همه درخشان خود را فوق العاده هستند - و باید توسط همه آنها دیده شود. من تاکید می کنم کلمه â € ~seenâ € ™ به عنوان اگر چه این نمایشنامه ها به طور گسترده ای خواندن، مطالعه، تجزیه و تحلیل و تحمل بیش از حد - در نهایت همه کار می کند برای مرحله نوشته شده است به خواندن، اما انجام می شود و تماشا و لذت می برد.بنابراین چرا این بازی بزرگ است؟ تمام اندیشه های انسانی اینجاست؛ همه چیز در مورد تفاوت های ظاهری شرایط انسانی در تمام شکوه و شکوه و افتضاح آن، اسیر شده، بیان شده و مشخص شده در اینجا. شکسپیر گستره ای را از عشق به نفرت، از زندگی تا مرگ و کاملا هر چیز دیگری در میان می گذارد - انتقام، حسادت، زرق و برق، جاه طلبی، غرور، رحمت، اشتیاق، شهوت، فریب، طنز، غرور، غرور، غم، ناامیدی، خشم، غم و اندوه، غم و اندوه، مذهب، خرافات، شجاعت و بی رحمانه ... برای نام، اما چند - و او آن را با چنین وضوح، قدرت، شعر چنین، کمال می سازد. هنگامی که \"آموزش\" یا به جای آن شکسپیر € ~force-fedâ € ™ در مدرسه، کمی درک کردم و حتی کمتر از آن لذت بردم. برای مثال یک مثال کوچک - هدف و اثر پنتامتر iambic تنها در عملکرد و هنگامی که به خوبی انجام می شود، در مقایسه با خواندن بد و تدریجی در محدوده بالینی کلاس درس ادبی انگلیسی روشن است. برای لذت بردن و رانندگی توسط ریتم و شعر شکسپیر، لازم نیست که حتی از مفهوم پنتامتر iambic آگاه باشید. یادگیری و تفسیر برخی از خطوط شکسپیر سهام نقل قول شده (و اشتباه)، به هیچ وجه واقعی نیست - به جز تست حافظه. در حالی که این حقیقت است که تجربه هرکسی از شکسپیر در مدرسه نیست، اما برای من قطعا نتیجه من را کاملا از من جدا کرد، نه تنها شکسپیر، بلکه از هر ادبیات کلاسیک / نمایش درامدی. فقط زمانی بود که من خودم را در سن 18 سالگی یافتم و در تئاتر استرطوفورد برون آون غافلگیر شدم، تماشای RSC به شدت انجام می دهد «خیلی آوا درباره هیچ چیز» - جایی که من کاملا جذب شده و منتقل می شدم، نمی دانستم کجا، که من چشم انداز کاملا تغییر کرده است. از آن زمان (و حدود 30 سال است که من را گرفته است)، من در نهایت به تماشای تمام 38 نمایشنامه شکسپیر - چند تا دوازده بار یا بیشتر. کمال کامل بازی مانند \"هاملت\" به این معنی است که می توان آن را به صورت بی پایان مشاهده کرد و می تواند بسیار متفاوت به جهت، بازیگران، تفسیر - و در عین حال همچنان وفادار به بازی شگفت انگیز اصلی که شکسپیر نوشت. به سادگی زندگی بسیار زیادی در تمام نمایشهای شکسپیر وجود دارد - به عنوان بی نظیر و مرتبط با امروز همانطور که آنها زمانی که برای اولین بار نوشته شده بود بسیار قبل از آن. شکسپیر آینه ای را برای وجود ما نگه می دارد و ما را به چالش می کشد تا ببیند، احساس، شنیدن، فکر کردن، لذت بردن، انتقال، بخشی از چیزی، خنده، گریه، هیجان زده شدن، برای تجدید نظر، به wonderâ € | برای هر کسی که تا به حال تجربه مشابه دلسرد کننده و بی طرف از کلمه شکسپیر نوشته شده است â € \"donâ € ™ تسلیم، دوباره امتحان کنید، بروید و تماشای اجرای زنده اگر شما احتمالا می توانید انجام دهید . به سادگی: این نمایشنامه ها، آثار شاعرانه ای از نابغه هنری و ادبی واقعا محکم و غیرقابل انکار هستند.

مشاهده لینک اصلی
داستان مردی که فقط می خواهد دوستش داشته باشد آوریل 16، 2009 این است که من دور و بر بازی مورد علاقه من شکسپیر است. این یک بازی بسیار تاریک و پرطرفدار است که نه تنها فوق العاده خشونت آمیز است، بلکه برای بسیاری از شخصیت های اصلی بسیار بد است. شاه لیر یکی از تراژیک های بزرگ شکسپیر است (همراه با بازی اسکاتلندی و هملت)، هرچند من متوجه می شوم که هملت بسیار محکم تر است و قطعه ها بسیار بیشتر از شاه لیر متصل هستند. آنچه که من به این معناست این است که می گویند دو، قطعه های در حال اجرا در کنار یکدیگر هستند و سپس در انتهای بازی ادغام می شوند. قابل توجه است که هر دو از این طرح ها با موضوع مشابه برخورد می کنند و از عشق است. این اولین طرح شامل شاه لیر است و دوم شامل ادگار، برادر ناتنی برادرش ادموند، و پدرش دوک گلاستر است. لیر معتقد است که او تبدیل به بیش از حد قدیمی به عنوان یک پادشاه و تصمیم به تقسیم پادشاهی خود را بین دختران خود را، و بزرگترین بخش به کسی که بیشتر او را دوست دارد. دو نفر از دختران به آهنگ و رقص در مورد چقدر او را دوست دارد، در حالی که سوم، که واقعا او را دوست دارد، تنها می تواند صادق باشد. لیر در آنچه او در نظر گرفتن پاسخ تلخ در نظر می گیرد، خشمگین است و او را از پادشاهی حذف می کند و آن را بین دو دختر باقی مانده خود تقسیم می کند. لرد کنت برای این کار لعنت می کند، و لیل او را نیز از بین می برد. طرح ادگار / ادوموند شامل ادموند تبهکار است که ترس و وحشت دارد و برادران مشروع خود را نابود می کند و جای خود را می گیرد. او پدرش را فریب می دهد و ادگار را به جادو می برد که در آن او خود را به عنوان دیوانه تام پنهان می کند و سپس پدرش را به عنوان یک خائن معرفی می کند (او آگاه است که پادشاه فرانسه در ارتش انگلستان برای بازگرداندن سومین دختر لیر، Cordielia، به تاج و تخت، به ویژه از آنجایی که خواهر او لیر پادشاهی خود را از هم جدا کرده اند)، و سپس او را با حیرت زدن او را محکوم می کند، و سپس او را به خزانه ها رد می کند. همانطور که ذکر شد، موضوع این بازی در مورد عشق است. شاه لیر به سادگی می خواهد عاشق شود، اما نمی فهمد که عشق توسط اعمال نه کلمات تعریف می شود. این امر با لرد کنت بسیار واضح است، که علیرغم تبعید، خود را پنهان می کند و برای خدمت به لیر باز می گردد، و علیرغم اینکه لیل از قدرتش جدا شده است، هنوز او را به عنوان پادشاه واقعی انگلستان شناخته است. جالب است که توجه داشته باشید که در پایان بازی، هنگامی که لیر مرده است و تاج Kent ارائه می شود، او آن را رد می کند، و به جای آن آن را به ادگار، که به اثبات رسیده است (و همچنین برای شکست دادن ادموند در مبارزه حماسی شمشیر) ما شاهد یک موضوع مشابه با ادگار و گلوستر هستیم که او را به عنوان یک مرد نابینا مضحک می کند و به او کمک می کند تا به شکوه خود بازگردد (پیش از مرگ او). در حالی که برای این بازی خیلی بیشتر است، جنبه دیگری جالب است که تقسیم پادشاهی است. این کاملا برای دوره ای است که در آن بازی نوشته شده است (یا زمانی که آن را در یک دوره اساطیری قبل از رومی ها تعیین شده بود - منابع برای این بازی خواهد بود پادشاهان پادشاهان بریتانیا)، اما در دوران Charlegmaine، این چیزی بود که اتفاق می افتاد. پادشاهان و اموال آنها به اولین متولد نشد، اما تقسیم بین وارثان مرد به تاج و تخت. احتمالا دلیل اصلی این است که چرا امپراطوری چارلگمینی بیش از طول عمر خود نگذاشت. من یک تحلیل بسیار دقیق تر برای کسانی که علاقه مند هستند در وبلاگ من نوشته شده (هر چند این بود پس از تماشای نسخه یان McKellan از بازی).

مشاهده لینک اصلی
من همه را به شما دادم و در زمان مناسب شما آن را دادید. آنها به من گفتند من همه چیز بودم؛ یک دروغ [.]\nاحترام کمی برای قدیمی که من از آن آمده است. من تعصب شخصی من آن چیزی است که برای من پیش می آید که توجیه فردی خود را به محدوده وسیع تر انسان ها که قدرت را از انسان به ارث می برند، دور بریزم. زمین، محبت، حق الهی. هنگامی که بیش از سه فرزند متولد شدید. در حال حاضر اقتدار به شدت تبدیل شده است و شما به دنبال آن را از آن و خونریزیان خود را به دست کسانی که شما آموزش دیده است. بین آن زمان و حال، آیا شما در مفاهیم مانند یکپارچگی، بشریت، و ممنوعیت تبدیل هر و همه، هم زندگی و هم مرده به جوهر اصلی از کالاها سرمایه گذاری کردید؟ یا اینکه شما در مورد بقای مصلحت هایی که قبلا از تجاوز و خیانت را فراموش کرده اید و یا نسل کشی، قبل از زمان بارور خود می میرید، زیرا شما هیچ وقت نمی توانید دست خود را نگه دارید و شما را از صخره بردارید. اگر آسمانها روحیه های ظاهری شان را نبینند، به سرعت به سرکوب این جنایات ناخوشایند می رسند، بشریت باید خود را شکار کند، مثل هیولاها عمیق. تیز کردن، تکان دادن، قرار گرفتن در معرض نفس کشیدن، احساس ترس سوپرفلکس را به آنها لرزاند و آسمانها را بیشتر نشان می دهد.\nکسی که ایمان دارد ممکن است در این کار بهتر از من عمل کند، زیرا در عوض نیروی عادت آنها ترس بی نظیری دارند. محبوب ترین و حرمت خداوند، برنده یک هزار مسیر و فداکاری در هر مسیر، مسائل مقدس خود را از دست داده است. مقیاس های اخلاقی خوب در مقابل شرارت تحت هر گونه آثاری از انتخاب طبیعی گنجانده شده است و وعده های زندگی پس از مرگ هیچ چیز را برای مردمی که نمیتوانند بمیرند انجام می دهند. پس، آیا این به معنای یک دنیای مرگ و میر است که عدالت هرگز تضمین کننده نیست، صرف نظر از زندگی پس از مرگش؟ آیا شما به یک مطلق دعا می کنید که به هر دلیلی فقط یک لحظه به خواب رفته است؟ تبدیل شدن به حواس پرتی خسته شده؟ یا اینکه متوجه می شوید که ممکن است زمانیکه اخلاق مگس ها به عنوان قوانین اعتقادات مطرح باشد، زمان می آید. اگر آنها وجود داشته باشند، می توانیم امید به خدایان درس زندگی عمیق تر از روش های خود را تدریس کنیم. چیز شگفت انگیز در مورد بله مطمئنا کار خواهد کرد، این قطعا اینطور نیست، هیچکس زنده نیست که بتواند بداند. [T] او قوانین من، نه thine.Who باید من قلعه arraign؟ خدایان فقط، و از vicesm دلپذیر ما ابزار را به ما عذاب است.\nدر نگاه علم، پرورش خلوص سهام را تضعیف می کند که با قطع شدن سیستماتیک تمام اوراق قرضه که در بطن خیالی کاغذ و سکه وزن نمی شود، باعث می شود قمارباز همه ما شود. این ما را به همان اندازه که محورهایی که بر گردن دیگران آویزان است، ارزش می گذارد، که اگر به دلایلی از سن و ضعف به دست می آید، به سرعت تغییر می کند، اگر آزادی جدید پیدا می شود، انتقام جدید پیدا می شود. مرگ یک رعد و برق خوب در بسیاری از جامعه از وحشت است، و شاید این کمبود من از دعا فرهنگی است که من را منحرف می کند، اما بسیار، بسیار، بسیار می تواند تست شود و پیدا نشد فاقد قبل از مجازات الهی باید کشش پنجه خود را. احترام، تقوی، مشروعیت، بدبختی، پادشاه قبل از گدا، عاقلانه قبل از دیوانه، ترکیبی از باروری ژنتیکی قبل از puking قدیمی پیرمرد. این است که چگونه ما قدرت خود را برای قرن ها حفظ کرد، بنابراین البته همیشه باید کار کند. ما بهترین زمان ما را دیده ایم. گوش در گوش شما: مکان های تغییر یافته و دستی دستی که عدالت است، دزد است؟ اجازه دهید از دست شما در حالی که یک چرخ بزرگ می گذرد پایین تپه، تا گردن خود را شکستن با پیگیری آن؛ اما بزرگ که بالا می رود تپه، اجازه دهید او را به شما قرعه کشی پس. هنگامی که یک انسان عاقل به شما مشاوره ای بهتر بدهد دوباره به من مراجعه کن. من هیچ کدام از آن ها را ندیده ام، چون یک احمق آن را دنبال می کند.\nاگر بالانس کردن چیزی غیرمستقیم در قلمرو فراتر از آن باشد، ابزار بهشت ​​و جهنم به ما رسیده است. از آن چیزی که می خواهی بکنی. P.S. من همچنان هملت را بهتر می بینم، اگر تنها به این دلیل که توسعه را حفظ می کند در حالی که لیار بر روی اوج تأکید می کند. باز هم، هر چند. این گفته می شود بدون اینکه طوفان را در گوشت و خونش دیده باشد .--- 3/6/15 FOOLHe که دارای کمی کوچک است، \"با ارتفاع، باد و باران\" \"باید با ثروت خود را محتوا مناسب برای باران باران است هر روز.\nانحرافات طولانی تر و کمتر تهدید کننده بر روی این آهنگ توسط \"احمق\" در پایان شب دوازدهم خوانده شد، به عنوان پرده ای که در انتهایhappy به پایان رسید @ و من مانده بود که بتواند به راحتی آنها را ازدواج کند و شخصیت های سریع تر انتقام بگیرند کمدی خود را در یک لحظه. نقل قول ها در نزدیکی وسط لیر پادشاه در میان یک طوفان اتفاق می افتد، زمانی که خط بر روی زندگی یک پادشاه است و چگونه یک پادشاهی باید حکومت شود. من از تراژدی راحت تر از انتهای کمدی محاصره می کنم، زیرا بارهای زیادی وجود دارد که مجوز خنده تست شده و نگران کننده باشد. طنز سیاه، شاید، اما عذرخواهی عدم تحمل من برای gaslighting و frittering دور از زندگی زنان؛ بیش از حد بسیاری از نقاط فلسفی از چنین سوختی استفاده کرده و بدتر از آن بوده است. GONERILâ € |a احمق اخلاقی، نشسته و هنوز هم گریه می کند، â € œAlack، چرا او چنین است؟ â €\nمن...

مشاهده لینک اصلی
من \"من ± Ï € ÏŒÎ³Ï Î½Î¯Î'Î\" Î ± کنم من »پایان Î ± Ï € Î ± λ من · من »Î¹ÏƒÎ¼ÏŒÏ، من\" من ... : ± دوم ικοί Î · من ¹ من \"من ÎμÏƒÏ ‰ من\" من ΠοΠدوم ικοί ... من € Î ± من، من ± Ï † ÏŒÎ¼Î¿Ï \"ή . من · من \"ιγμή ... من € Î (ÎμÏƒÏ ‰ من\" من ιμοκÎ) οΠدوم βίÎ، † Î ± Ï € Î ± σίζÎμι Î ± این است که من € Î ± Ï ‰ Ï CAM من \"من οΠ± Îμιό من\" من ... من \"من\" من Î¯Î½Î¿Î½Ï ± Ï Ï € ... ± Î ± Πικό \"من ± من، من € پوشه γιΠمن من οÏ، Î ± Î ± Ï † E | ¬ ÎμιÎμÏ Ï € Î ± Ï € RwKMÄ · من \"من من\" من · من، من € ιβÎμβΠراه حل سانتورینی. Î ± Î¯Î½Î¿Î½Ï E | ¬ »من من\" من ± ΜΠοΠدوم »± Î من، من ‰ من من من\" من οΠ± »Îμιό من\" من ...؛ این است که من \"من من ... من\" من ... من \"من · من، من» ήθÎμÎ¹Î Î¯Î½Î¿Î½Ï من من ... من ± \"این است که من € Î ± Ï † νÏ\" Î¬Î¶Î¿Ï ... من \"من ± ¬\" من ± من \"من ... οΠدوم ικοί ± Ï € Î³Î¬Î¼Ï »· من\" ικοί. Î • ΜΠΠ± من ... من \"من من ... من ... من € Î¿Î¸Î¬Î Ï € من\" من ... من \"من † Î ± من \"من ± دوم ÎºÎ¿Î½Î¿Ï Î¿Î¹ÎºÎ¿Î'όμΠ· Î ±. این است که من IOE \"من\" من · من، من ± Ï € Î³Î¬Î¼Ï Î® من \"من ... من ± Ï Ï Ï Î¬ÏƒÎμι ...\" Î¿Î¹Î¿Ï \"¿Î¿Î¹ÎºÎ¿ Î'όμΠ· Î ± ¿Â «Î¿Î دوم» من æ ± »من € ï» من \"ÎγÎμι ÎμγκώμιΠ(من € من ... من € IOE ‰ Ï € € Î¿Î¹Î¿Ï Î½Ï \"Î ± Ï Ï\" من، من Î ± Ï € من \"من، من\" γάμÏ، ÎºÎ¿Î½Î¿Ï Ï من \"من ...) من € ... سپتامبر ιβÎμÎ²Î Î¹ÏŽÎ½Î¿Ï ... من \"من Ï € Î ± Ï € θονÏ\" من Î ± من ... من \"من · من\" من .... £ œì¹، ì½ ± من ... من \"من\" من · من € Ï € Î ± من \"من · من € ιβÎμβΠ± Ï ‰ من\" من ... من € Î ± Ï € Î¸ÏŒÎ½Ï \"من، من ± من\" من Î ¿Î¿Î دوم βίÎ، من ίζÎμι ÎºÎ¿Î¼Î¼Î¬Ï \"من Î ± \"من ... οΠدوم» بایگانی ... من \"من ... من\" κών، آوریل ... νάμÎμÎ¹Ï Ï € من ... من \"من · من من ± است که من ... من \"من · من\" νοθÎμίÎ. این است که من \"من Î ± من\" ÎºÎ¿Î¼Î¼Î¬Ï \"من ± Ï € من ... من\" من · من من \"κίβÎ'Î Î · من» ¿ÎºÏŒÏƒÎ¼Î¿ Î ± Ï Î¯Î¶Î¿Ï ... من Î ± ¹ \"Î ± Ï ... σιώνονÏ\" ι Ï Î ± ισθήμΠ± من \"من ± Ï € ± Î من ... من \"Î ± Ï Î ± من\" Î¯Î¶Î¿Ï ... من \"من ÎμÏƒÏ ‰ من\" من Πκόσμο. این است که من »Î³Î¬Î¼Ï ± Ï † Î¸ÏŒÎ½Î¿Ï اینجا هستید» Ï € ï »Î¿ÎºÎ¯ÎμÏ، II، III · من € όνο ± Î من، من ± Ï € Î¿Î³Î¿Î®Ï \"من ... من € Î ± Â Î¼Ï ... من\" من · œë¬¼ì- من \"من ·، ÎμνόÏ\" · من \"من ± Ï € Î ± ή درجه\" پایان όνομΠ± Î ± Î³Î¬Ï €. این است که من € Î ± Ï € θόν من من ± ... من \"من، من · من\" من · من \"من Ï € ιβÎμβΠراه حل NEOS Î ± کنم من ... من \"من\" من · من ίσκÎμι μόνο من \"من € Î ± Ï € θόν. Î¿ÏŠÏŒÎ½Ï \"من ± Ï € Î ± Îον Î¯Î½Î¿Î½Ï II I ± Ï Î ± μÎνΠνίÎ'Î Ï ‰ من\" من € οιόÏ، ÎμÎ¼Ï † Î ± νίÎ'ιΠ¶ÎμÏ ÎšÎ¿Ï Ï ± \"من ± Ï € من\" من، ήνιΠ† Î ± من \"من · من\" من، من من »Î®Î¸ÎμιÎ. ÎœÎσΠمن من من من ‰ من، من Î ± ¬ë | ¬ \"Î ± Ï ‰ من، من من من\" من ± Ï € Î ± Ï E،، ë¶ Î »من · ώσÎμι من\" من κÎμνό. £ branch_mapping_dlg_condtion_items_update_defaultConditions_zero μιΠ± Ï € Î ± Î »من» من »من · من άσÎμÏ خدمات شهری ο ΚόμΠمن\" من ... من \"من» ίο \" سه شنبه، ورسو ΜΠ\"ماشین من\" ιγμή اینجا هستید »Ï € ï» Î¿ÎºÎ¯Î ± من، من من \"ChrispasChannel ± ¬\" این است که من ± \"من .... ها Cosmostar من \"من ± Î¿ÏŠÏŒÎ½Ï Î¹Î¶ÏŽÎ½Î¿Ï ... ν پوشه II من من\" من ... (¬ »من» Î ± Î » Î¿Î¹Î¿Ï \"من ... ιμÎÎ½Î¿Î½Ï ± Î ± Ï) Î ± من\" من \"branch_mapping_dlg_condtion_items_update_defaultConditions_zero Î¯Î½Î¿Î½Ï ± Ï € کنم من ± ... من\" من ± Ï † ΠνÎμι Î ± Î ± Î½Ï \"Î²Î¯Î½Ï ¯ÏƒÎμι من \"من · من، من» ήθÎμιΠ± ¹ من \"من ± ¬\" من ± من \"من · I، II این است که من ± من ... من\" من \"من · من † Ï. ب Ï € ï »íšŒì · من\" من ‰ من، من ± ‰ ισθήσÎμÏ Ï Î ± Î ± ΠκνÎμίÎμÏ ... \"من ± Ï ‰ من، من\" من Ï € ˹éÒ Ï Ï Ï من \"من · من، من ± Ï € οκάλ من · من \"من · من، من» ήθÎμιΠÏ. Î • Î½Î¬Î½Ï \"من ± من\" من من من † Î ± Î Î ± Ï € E | ¬ یکی، ο ΜΠ\"ονοÏ، ± μβοΠισμόÏ، من \"من ... من من من من من من IOE\" ίθÎμÏ \"Î ± Ï Î ± Ï Î¼ÎσΠΠ± Ï € Î ± من\" † ï »Î ± من\" من \"Î ± Ï ... σήμÎμÏ، οÎ'Î · νίÎ'Î من\" من · من \"من · σκÎÏÎ ÎμνÎ'ÏŒÏ\" οΜ. I II Î ± من \"من · من € ιÎ'ÎμÏ Î¼Î¹ÎºÎ®Ï، Î ± من\" من »من · من · من، من\" من ‰ Ï † Î ± ‰ ινομÎÎ½Ï من \" II \"پوشه κÎμίμÎμνΠÎ'Î¯Î½Î¿Ï ... من\" من من، من † Î ± من \"من · من، من € ΠνÎμξÎÏ ±\" من Î ± \"من ... ÎμÏƒÏ ‰ من\" من Î¹ÎºÎ¿Ï Î¿Î دوم »بایگانی ... من\" من ... من ± Î³Î½ÏŽÏƒÏ \"من ± من\" من من من € Î Î ± Î »-ÎμνάνÏ\" من ± من \"من Î ± Ï Î ± ή ι οΠ± Ï ... Îμ- Î ± Î'ιοικÎμί E | ¬ê³ Î¿Î¼Ï † Î ± من \"من ± όμοÏ\" من \"من ....

مشاهده لینک اصلی
بزرگترین اثر او، به نظر من، که آن را یکی از بزرگترین آثار هنری تولید می کند. عظمت آن نه تنها در زبان آن و در تجزیه و تحلیل قدرت آن، بلکه در ساختار فوق العاده آن، و انکار کامل آن از دنباله دارهای معمولی دراماتیک است. برای اینکه تماشای یک پادشاه خدایی انتخاب شود، باید برای یک مخاطب Jacobean تکان دهنده باشد. برگشت ناپذیری مرگ و میر مرگبار. سن و از دست دادن سلب کردن از خود عشق. شكنجه و خشونت حمايت كننده دولت. خداوند ناعادلانه، اگر او (و یا آنها) حتی وجود دارد. خانواده. به یاد آوردن و به رسمیت شناختن کسانی که رنج می برند و فقیر، کسانی که بدون شادی و یا هدایایی که به ما داده شده توسط تولد ما. 2109 همستر Goodreaders به ​​آن 1 ستاره داده است. بسیاری آن را خسته کننده می دانند. برخی حتی می گویند این قابل پیش بینی است و هیچ درس اخلاقی ندارد. که این افراد حق رای دادن دارند و به زادآوری برای من ترسناک هستند.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب شاه لیر


 کتاب دین و نگرش نوین
 کتاب هانس کریستین اندرسن وشش قصه
 کتاب رختکن بزرگ
 کتاب عشق و جنایت در سیسیل
 کتاب عروسکی در باغ
 کتاب رمانتیسم