کتاب سرگذشت آرتور گوردن پیم

اثر ادگار آلن پو از انتشارات نسل آفتاب - مترجم: پرویز شهدی-ادبیات کلاسیک

موضوع کتاب داستانی ماجراجویانه است، که مثل بسیاری از داستان‌های کوتاه پو، در عین حال که از منطق و استدلال تحلیل‌گرانه محکمی برخوردار است، در ظاهر چیزی جز شرح ماجرایی هیجان‌آور نیست، اما با توضیحاتی که قبلا داده شد، شگرد پو در این است که سعی می‌کند در قالب واقعیت‌های عینی، که گاه عجیب و غریب و گاه دور از ذهن است و در عین حال انکارناپذیر، واقعیت‌های ذهنی را که مقصود اصلی و غایی اوست دنبال کند.


خرید کتاب سرگذشت آرتور گوردن پیم
جستجوی کتاب سرگذشت آرتور گوردن پیم در گودریدز

معرفی کتاب سرگذشت آرتور گوردن پیم از نگاه کاربران
خواندن در ماه آوریل. برای طرح، و غیره شما می توانید به اینجا بروید؛ در غیر این صورت، به طور معمول، به عنوان خوانده شده. از آنجا که اولین بار من این کتاب را چند سال پیش خواندن، Ive انجام خواندن زیادی در مورد آن انجام شده و Ive کشف کرده است که حتی دانش پژوهان پو نمی توانند در مورد آنچه که از آن موافق. دانا دی. نلسون در کلام او در سیاه و سفید: خواندن @ نژاد @ در ادبیات آمریکایی، 1638-1867 یادآور می شود که @ Readings از Pym به طور گسترده ای از اکتشافات روانکاوی به طنز اجتماعی، از تفسیر خود ارجاعی در نوشتن (و یا خواندن ) به تظاهرات متاکریتیسم از عدم وجود کامل معنا. کسانی که اظهار نظر در مورد متن ظاهرا نمیتوانند به اتفاق نظر برسند و یا به یکپارچگی رسیده باشند، ... @ بسته به آنچه که / منتقد / تحلیل شما خواندید، Poes Pym یا دریایی است که فشار آمریکا را برای گسترش مرز، سفر داخلی به خود، یک رمان تلاش (به تعبیر هارولد بلومز (که در این مقدمه ها اشاره شده است، [27]) راجع به آزار و اذیت های برده داری @ یاcovert ایدئولوژی نژادپرستانه جنوب [@] [29] حتی به عنوان (بخشی) یک داستان از استعمار خنثی (از رمان خنده دار مات جانسون Pym) اشاره شده است. نویسنده تونی موریسون همچنین استدلال می کند که کارهای ابتدایی، که نوشتن نویسنده ابتدایی آمریکایی برای مفهوم آفریقایی آمریکایی ها از شعبه @ به دلیل «فوکوس» در نماد سیاه و سفید در رمان «پو» اهمیت بیشتری دارد. @ داستان آرتور گوردون پیم یک کتاب عجیب و غریب اما جالب. با توجه به این فونت آنلاین فکری به نام ویکی پدیا، خودش خودش اینA را کمی کتاب احمقانه @ نام گذاری کرد و در برخی موارد به طور قطع درست است. این راه بیش از حد است و به عنوان یکی دیگر از بررسی GR آن را قرار می دهد، @ elephant در اتاق @ نژادپرستانه قطعا وجود دارد. [به عنوان یکی دیگر از این که پو چه بود / نژادپرست نیست، هنوز موضوع بحث در محافل علمی است.] پس از خواندن آن، می بینم که چرا تفسیرهای متنوع بسیاری از این رمان وجود دارد (شما همچنین می توانید در بیلدونزورامن اضافه کنید) اما به نظر من مهم نیست چقدر شما آن را خواندید، خیلی شبیه بسیاری از آثار دیگر Poes است، که عمدتا با روبرو شدن با خود از نظر دیگران (اگر هیچ چیز دیگری، صحنه ای که او را به عنوان یک مرد مرده مخفی می کند خود را در آینه تشخیص می دهد یک سرنخ عظیم است) و بی ثباتی خود که در نتیجه نتیجه می گیرد. در نهایت، اگرچه من معتقدم که یک رمان که به طور فردی به قدری استقبال می کند - به طور جدی، اگر تعداد زیادی از دانش پژوهان در طول سال های گذشته بیش از 100 سال نتوانند درباره ماهیت Pym توافق کنند، چگونه می توان تفسیر قطعی ؟ ** یک کلمه کوتاه در مورد این کتاب: برای هر کسی که از مطالعات بیشتر درباره Poes Pym علاقه مند است، این نسخه خاص از Broadview Press جای خوبی برای شروع است. این روایت به طور گسترده توضیح داده شده است و سه ضمیمه وجود دارد: @ منابع @ Novel @، Contemporary Reviews، @ و @ سایر نویسندگان پاسخ به Pym @ (ملویل، Beaudelaire، ژول ورن و هنری جیمز). همچنین دارای کتابشناسی گسترده و حتی یک نقشه از سفر Pyms.

مشاهده لینک اصلی
DNF 65٪ کشیدن پلاگین روی این. من عاشق پو، یا بهتر است، من داستان های کوتاه او را دوست دارم. او فقط به رمانهای کامل نمی پردازد، تکرار بیش از حد و نمایش توصیفی برای حفظ علاقه است. این کار برای من به عنوان یک کمک درمانی بهتر از یک داستان بود. @ بدن که از آن گرفته شده است، استراحت همانطور که در طناب انجام شد، به راحتی به نفوذ و از طریق اعمال پرنده گوشتخوار جابجایی شد، و این حرکت بود که در ابتدا تحت تاثیر قرار ما با اعتقاد به بودن آن زنده @\n- این منحصر به فرد بود که من را در امید به کشف چنین جواهری دیگری خواند. * آه * هنگامی که شما فکر می کنید که به یک مکان می روید، در قلب دریایی: تراژدی داستان مبتنی بر Whalesig Essex، تنها برای پیدا کردن شما غلط معلوم بود و آن را واقعا تحت تاثیر قرار گرفته توسط آدرس در موضوع بررسی و بررسی اکسپدیشن به اقیانوس آرام و دریاهای جنوبی. حدس می زنم که آن را برای خشونت طلبی خواند. هیچ راهی برای خسته شدن وجود ندارد یا وجود دارد؟ منظورم این نیست که یک کتاب آشپزی است. حتی پس از آن، روش های هیجان انگیز ارائه آن وجود دارد.

مشاهده لینک اصلی
خوب، خوب، من آن را انتخاب کردم، اما من نباید تمام گناه را حمل کنم! برای من و ادواردز اولین دوست من از سال، من واقعا برای یک کلاسیک احساس کردم، و به دلیل غیروبگی ما در اواخر ماه، ما تصمیم گرفتیم که بیش از حد طولانی نباشد. بنابراین این محدودیت ها بود - یا من فکر می کردم. تحقیق من در مورد همه و هر یک از انتخاب های هوشمندانه من با بررسی ادواردز دقیق این کتاب به پایان رسید. بنابراین، با خواندن بسیاری از کتابها، او بخاطر عمدا محدود کردن انتخابهای احتمالی سزاوار است. پس از آن، بعضی از رویدادهای تاسف بار، من بر @ Pym @ برخورد کردم و بعد از اینکه متوجه شدم که در هیچ داستان های رمز و راز و تصورات و یا داستان های انتخاب شده نبود، متوجه شدم که احتمالا هرگز آن را نخوانده ام. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که با جملات بی پایان و توصیف های رنگارنگ که معجزه قرن نوزدهم باشد - نه به خاطر تئاتری بودن رفتارها و واکنش های شخصیتی - پیم، در مخفی کردن، با عموی خود در اسکله ملاقات می کند. از آنجایی که او تمایل دارد تا در معرض نابود قرار بگیرد، او را انکار می کند که او است، با توجه به بینایی ضعیف عمو، به اندازه کافی او را به شک و تردید نتیجه گیری خود. هنگامی که گفته می شود مردی که ملاقات کرده است برادرزاده اش نمی باشد، عمو نمی تواند در مدرن واکنش نشان دهد: @ سوری، اشتباه من @، اما به روش قدیمی: @ او شروع به عقب دو یا سه مرحله، ابتدا رنگ پریده و سپس بیش از حد قرمز، عینک های خود را پرتاب کرد، سپس آنها را پایین انداخت، با چتر خودم به سمت من حرکت کرد، با چترش بلند شد ... ... به هر حال، پیم به دریا می رود، ابتدا یک قاعده آزمایشی و بدبختی بر روی قایق خود بگذارد و بعد به عنوان یک قاتل بر روی پدران دوستان خود کشتی. داستان اول احساس می کند کمی شبیه به گرم شدن است، اما دوم آن یک داستان بسیار سرد و موثر در وحشت از دریا است. تقریبا 2/3 ردیف از کتاب واقعا خوب است. متأسفانه، از آنجا که پو کاملا متعهد به گام به نوشتن رمان بود، آخرین سوم، پس از آن چه باید باشد (و در هر داستان دیگری)، اوج آسمان است - داستان ناهمگونی و غیرواقعی از کشف جنوب را ارائه می دهد. این در واقع اولین و بخش بسیار خوبی را با آن در می آورد و کتاب را به عنوان یک کل از منافع کمتری ایجاد می کند. برای بالا بردن آن، ما یک پایان وام ازدواج را به دست می آوریم که حس صفر می کند (در واقع، آخرین بخش مانند یک سریال بی نهایت قدیمی است که واقعا نمی تواند با هم کنار بگذارد و پس از آن نویسنده فقط ترک). من فکر نمی کنم پایان کار با پرولوگ در همه، اما من نمی توانم مضطرب به بازگشت و دوباره خواندن هر یک از این. در نتیجه؛ متاسفم در مورد این ادوارد، دوست من. هرچند که اوقات فراغت وجود دارد - دوست خواننده همیشه سرگرم کننده است، و به ویژه هنگامی که او یک کتاب را دوست ندارد، بررسی ادواردز مطمئنا سرگرم کننده و جالب خواهد بود، پس آن را چک کنید!

مشاهده لینک اصلی
همانطور که من به خاطر یک Poe عظیم دوباره در دو سال بعد یا بعد از آن دوباره خواندم، من اید را حداقل از کار یک پو (خارج از مقالات و بسیاری از شعرهای او) له کردم که هرگز آن را خوانده ام. طبق معمول، من تمایل ندارم بررسی های جامع کلاسیک ها را انجام دهم (همانطور که احساس می کنم بیشتر از نظرات کارشناسان خواندن در مورد کار بدست می آید) اما از سوی دیگر، احتمالا با سیستم بازبینی سهبعدی من، برای کسانی که کتاب را خواندند و یا علاقه مند به برخی از تفسیرهای عمیق بودند. TIER ONE REVIEW این کتاب، تنها رمان پوسته، چیزی شبیه یک ماجراجویی دریایی در قالب کلاسیک مانند جزیره گنج و یا موبی دیک یا، The Whale - اما، این است که یک ماجراجویی دریایی نوشته شده توسط یک مرد بدنام برای melancholia خود، الکل و شگفتی خود را با grotesque، لجو و مضحک است. همچنین برای بدست آوردن یک @ unsatisfying @ ending بدنام است - همانطور که روایت به یک زمین افزایش می یابد و سپس از بین می رود. اما من آن را پیدا نکردم که مشکل بزرگی باشد. چه کسی می تواند از خواندن آن لذت ببرد؟ طرفداران دریای ماجراجویی های کلاسیک می توانند از این بسیار بدبختی لذت ببرند، همانطور که با بعضی از بدترین افراطی هایی که در دریا می تواند رخ دهد، لذت بردن از آن است. طرفداران پو باید آن را نیز بررسی کنند، و طرفداران وحشت عمومی که طعم سبک نوشتن قرن نوزدهم را دارند، باید آن را امتحان کنند. خواننده متوسط؟ به سختی می توان گفت که پایان دادن به این مطلب، ممکن است خواننده شما را به نظر می رسد احساس می کند که انگار از طریق یک رینگر به خاطر هیچ چیز و یا یک شوخی هیولا قرار داده شده است. سه شنبه ها واقعا صادقانه از خواندن آن لذت می برند. ARTHUR GORDON PYM، در حالی که اپیزودیک، به شدت از اضطراب، محرومیت و ترور و با دوران غیرمنتظره نزدیک به پایان به چیزی که فقط می تواند به عنوان نمونه اولیه از یکlost world @ nara طبقه بندی شود، پیچیده و درگیر، خسته کننده و جذاب است . برخی از رویدادهای مزاحم که هرگز تیره تر می شوند، ممکن است برای خواننده پو شناخته شوند، اما در اینجا نیز گاه گاه فلسفی / روانشناختی است که پو را برای خواننده مدرن جالب می کند. شما همچنین می توانید کمی عجیب و غریب دریایی / دانش (چطور محموله بسته بندی شده برای کاهش تغییر، چگونه لاک پشت های گالاپاگوس به عنوان نگهدارنده کشتی به عنوان منبع اضطراری از مواد غذایی و یا آب، @ گم شده @ جزیره Auroras، و غیره دریافت کنید. ) و پایان دادن به آن .... خوب، شما باید خودتان را تجربه کنید. وقت خود را صرفا اگر طرفدار ترسناکی هستید یا فقط بخواهید چیزی در مورد قایقرانی قرن نوزدهم بخوانید که کاملا منطقی به نظر رسیده است. بازنگری دقیق (برخی از اسپویلرهای عمومی) آرتور گوردون پیم، ماجراهای هولناک خود را در دریا و در قطب جنوب به ما میرساند. ، به پایان رسید در رمز و راز حل نشده است. او شروع به داستان داستان غم و اندوه جوانان می کند که در آن یک دوست، پیم را به یک طنز سرگرم کننده و سرگرم کننده در اواخر شب بر روی یک صنف کوچکی می کشد، فقط برای یک دوست، در نهایت خود را نشان می دهد که آنقدر مست می شود که از آنجا عبور می کند از طریق شب بامزه به سوی مرگ خاصی در یک برخورد دریایی - خوب، آن پو پوج است. همانطور که Pym اشاره می کند، او باید از این رویداد جوان با ترس از کشتی ها و دریا بیرون بیاید، اما به جای آن متوجه شد که بدترین جنبه های تجربه با گذشت زمان از بین می رود، در حالی که هیجان ناشی از تمرین با او همچون شیفتگی و به این ترتیب، او مجبور به رفتن به دریا! اینimp از جنبه منحرف @، مشترک پو، در فرم های دیگر در اینجا ظاهر می شود، اما دخالت الکل در رویداد اولیه، ارزشمند است. بنابراین، پیم دوست خود را به قایقرانی در کشتی محموله، در یک فضای بینابینی در زیر عرشه، ترشح شده است، هنگامی که وسیله نقلیه پیشرفت کرده است تا او را مجبور به بازگشت از او بیش از حد زحمت است. همانطور که در بالا گفتم، کتاب اپیزودیک است، و این تجربه در نگهداری، با تنها مقدار کمی از غذا و آب، بخش مهمی از شروع را تشکیل می دهد. به عنوان پیشرفت های حوادث، شما با شوق خونخوار درمان می شوید، طوفان ها را از بین می برید، محرومیت زمانی که در دریا بیرون می آید، انتخاب مناسب @ مردانی که از گرسنگی و خشکی رنج می برند، و سپس بیشتر در معرض دریاهای قطب جنوب مرموز و غیرقابل تشخیص قرار می گیرند. که سرزمین عجیب و غریب را به نمایش می گذارد و پس از آن حتی یک سفر دیگر به جنوب نیز ظاهرا فراتر از جهان واقعی است! آنچه که در مورد همه اینها تاثیر می گذارد این است که نگرانی ها و وسواس های سنتی پوئ ها دوباره و دوباره بوجود می آیند. اینimp از انحراف @ در طول یک توالی صخره نوردی در نزدیکی کتاب اوج، به عنوان Pym با سرگیجه و دلسردانه برای خود نابودی برآورده می شود. سناریوهای کلاسیک پو در شکل های جدید پیش بینی می شود - Pym همچنین می تواند @ buried زنده @ در نگه دارنده کشتی، تب و فراموش شده در تاریکی زمین، از طریق پیچ و خم عبارات کوچک از طریق خواب از خواب بیدار می شود و دوباره در طول انحراف او return of dead @ در یک توالی شگفت انگیز مشهود است که در آن، برای پنهان کردن مظنونان، پیم، پنهان کردن یک جسد پوسیدگی را به نظر می رسد که به طرز واجب و غیر منتظره ای در میان آنها قرار می گیرد. نیروی گسترده ای از دریا (همانطور که درThe Descent Into The Maelstrom @) در اینجا Pym و هموطنان متجاوز او را مجازات می کند. و، همانطور که درMs در یک بطری @ یافت می شود

مشاهده لینک اصلی
چیزی در خواننده در من وجود دارد که دائما در جستجوی آن غیر معمول و غیر قابل توضیح است. نویسندگان سعی در رسیدن به این اثر عمدا همیشه متضاد هستند، به همین دلیل است که یک مرد که یک تیفا را به عنوان یک عارضه می پوشد، همیشه بی نهایت کسل کننده است در مقایسه با مردی که به طور غیرمستقیم می پوشد. Iconoclasm ممکن است تولد خود را به نیاز به تفاوت بدهد، اما هر شخصیتی که قادر به پیدا کردن یک الهام عمیق نیست، یک شورشی است که از نظر روحی و روانی، متفاوت نیست. خود ارضایی جالب یا مفید نیست. این تنها زمانی است که یک الهام طبیعی از الهام غیر قابل توضیح به معنای قابل درک سبک تبدیل شده و شکل می گیرد که چیزی قابل توجهی را می توان بر جهان غلبه کرد. هنگامی که این کودک غیر معمول روبرو شده است، خواننده مجددا به دنبال او می آید مکرر کوچه های تاریک، حلقه های سرسن، باغ های حرمسرا و حوضچه های راه راست از راه دور، امیدوار است که با احترام از عجیب و غریب بودن، ممنوعیت های بی نظیر ممکن باشد. مطمئنا، غریب بودن هیچ آشنایی واقعا آشنایی ندارد و ممکن است در عجیب ترین مکان ها و در غیر منتظره ترین زمان ها رخ دهد، به طوری که پس از یک هفته بی دردسر از جستجوی خدایان تیره در آپارتمان های سیکلوپایی، در نهایت در کمد خود کشف شد . غرور و افتخار باید منتظر بماند، در زمان آماده بودن خود وارد شود و از آن خارج شود. غرفه اغلب به عنوان یک قلم از غریبه به کار می رود، اما همیشه چیزی در مورد او وجود دارد. اشعار وی به خصوص گناهکار است، زیرا با خواندن یکی پس از دیگری، شما می توانید یک نژاد شگفت انگیز از عجیب و غریب داخلی در زیر trochees و nibbling در مترادف های غم و اندوه پیدا کنید. در شعر او، بیماری پوس اغلب بیش از حد تصفیه شده، معمول است و به ندرت شگفت انگیز است. داستان های کوتاه او برخی از علائم ناخوشایندی را نشان می دهد که در آن تصاویر، اعمال، احساسات، و عناصر طرح، منحرف، کامپوزیت شده و دوباره به عنوان Poe پو خود را بر روی خود بچرخانید، از طریق دانه های آشنا از وسواس های او. اما مانند Peake و Bierce، پو قادر به دستیابی به ساختار پروس نادرست شاعر شکست خورده است. او به هیچ وجه سازگار نیست به عنوان دو مرد شگفت آور غیر معمول، اما غرق از تخیل او قطعا ارزش چند قدم زدن خوب است. با وجود اینکه شواهدی از این را در شعر او مشاهده می کنید، در بهترین پروسس خود، پو خود را حتی از نویسندگان بسیار برجسته جدا می کند او در شور و شوق خود برای ایزوتریک شرکت می کند. استفاده او از جزئیات، حقایق و اشکال گرفته شده از زندگی و قرار دادن در جهان غیر عادی و غیر قابل پیش بینی جهان خود را نوع خاصی از اعتبار به دست می آورد. مانند کنراد، این تجربیات واقعی است که، همانطور که آنها داستان قاب، ایجاد محوطه محکم برای جواهرسازی باید انجام شود وحشت و عجیب و غریب نباید به عنوان قابل توجه در زمانی که آنها در برابر یک جهان زنده مواجه می شوند. یک دنیای واقعی، حتی کوچکترین عجیب و غریب را به نوعی باور پذیری می دهد که باعث می شود آن را ترسناک تر از یک عنصر بیش از حد شوک در جهان کمتر درگیر است. در مورد این داستان است که واقعیت های دنیای واقعی پوسته اغلب بیشتر قابل توجه و تعجب آور از خروج خود . شاید نباید غیر منتظره باشد، زیرا حقیقت همیشه غریبانه از داستان است، اما نادرست است که نویسنده ای پیدا کند که بتواند غریب بودن هر دو را در یک زمان ارائه دهد. متاسفانه، واقع گرایی پو در اینجا اغلب بیش از ظریف است و در بخش های مجزا حرکت می کند. بنابراین، ما یک ماجراجویی کوتاه، پس از آن یک دوره طولانی ترسناک رو به رشد آهسته، و سپس یک خلاصه غیر شخصی از مخلوط دریایی. شايد شايد شايد شايد بتواند سبک هاي مختلف خود را به همان اندازه متمايز سازد، نه اينکه آنها را از طريق تفکيک آنها آشکار سازد. داستان به طور کلی از مجله روايت ماجراجويي شکل مي گيرد، همانطور که در داستان هاي يورو بسيار محبوب است. این اجازه می دهد تا او را به راحتی به داستان های غیر مرتبط با خود روایت، به عقب بر گردیم به عقب بلند در مورد مسائل دریایی، و پس از آن، در نهایت، به نوعی داستان ماهی باور نکردنی است که نیمه حقایق و افسانه ها را به چیزی بیش از حد عجیب و غریب به باور ، اما بیش از حد جذاب به تکرار نیست. این نوع داستانها برای یک حقیقت، در یک زمان یا دیگر، و به تاریخ بسیار ما نوشته شده است. آثار مارکو پولو هیچ قسمت متفاوتی در سالنهای سختگیرانه تاریخ چینی ندارند، که نشان می دهد او بیشتر مزدور نسبت به ماندویل پیش از او نیست و هر دو آنها حداقل برای مدت زمان تاریخ بوده است. داستان داستان نیز بخشی از آن است از تاریخ ادبیات ما، راه را برای ترکیبی از ترسناک و علمی تخیلی که توسط کیپلینگ و لواکرافت انجام می شود، می پوشانند. هر دو سبک خود را از مثال پوئ، بعضا به لحاظ قابل توجهی به دست آوردند، هرچند داستانهایشان بیشتر متمرکز و انسجام یافته بودند. در این داستان منحصر به فرد، پو هر دو معاصر را جول ورن و هرمان ملویل می نامید، هرچند گفتنی است که داستان های autobiographical Melvilles گاه غریب تر از نیرو هستند تخیل شعر، حتی با اشتیاق برای غفلت غیر قابل پیش بینی آن را تقویت می کند. تلاش های پویا رمان لذت بخش و سازنده است، اما مانند بسیاری از کارهای او، بیش از ثروت از داستان های غیر معمول از ه ...

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب سرگذشت آرتور گوردن پیم


 کتاب رختکن بزرگ
 کتاب عشق و جنایت در سیسیل
 کتاب عروسکی در باغ
 کتاب رمانتیسم
 کتاب I Know Why the Caged Bird Sings
 کتاب غزلیات سعدی