کتاب راه آخرت (راهی که همه می روند)

اثر ساموئل باتلر از انتشارات الست فردا - مترجم: پرتو اشراق-ادبیات کلاسیک

نوشته شده بین سالهای 1873 و 1884 و بعد از مرگش در سال 1903 منتشر شده است، راه همه گوشت بعضی از آنها به عنوان اولین رمان قرن بیستم است. سموئل باتلرز، کتاب خاطرات شخصی از تولد و بروز سخت گیری و ناراحتی، یک تصویر داوطلبانه را در مورد ریاکاری از زندگی خانوادگی خانواده های ویکتوریا می گذارد. این همچنین به دنبال فروپاشی آرمان های بورژوایی قرن نوزدهم پس از جنگ جهانی اول و نیز راه هایی که نسل های بعد به ارزش های متعارف سوق داده اند، پیش می روند. جورج برنارد شاو به عنوان یکی از قهرمانان دستاوردهای انسانی، این وقایع زندگی و عاشق ارنست پونتیفکس را به چهار نسل تقدیم می کند، که عمدتا بر ارتباط بین ارنست و پدرش Theobald تمرکز دارد.


خرید کتاب راه آخرت (راهی که همه می روند)
جستجوی کتاب راه آخرت (راهی که همه می روند) در گودریدز

معرفی کتاب راه آخرت (راهی که همه می روند) از نگاه کاربران
خواندن سموئل باتلرز، رمان نوشتۀ «راه تمام جسد»، من بلافاصله با دیدگاه متضادانه نه فقط از جامعه ویکتوریا و مسیحیت ویکتوریا مواجه شدم، بلکه از برداشت از آن به قضاوت درباره مسیحیت به طور کلی. با این حال، در همان زمان من با یک صدای انسانی، طنز آمیز و انعکاسی مواجه شدم. من باید روشن کنم که موضع Butlers نسبت به مسیحیت در رمان پیچیده است و مانندnee ateists @ در تن یا زهر است. به عنوان مثال، در توصیف صمیمیت از محرومین در یک منطقه خاص، او می گوید که آنها می شود به عنوان شگفت زده شنیدن مسیحیت مورد سوال به عنوان آن را ببینید که از آن زندگی می کنند، چیزی است که ممکن است به این معنی است، اما نمی کند نیاز به دیدگاه بالا از مسیحیت معتبر یا زنده . در کل، به نظر می رسید که دیدگاه Butlers مانند شخصیت اصلی او، ارنست است، زیرا مسیحیت موضوع حقیقت یا حقیقت نیست، بلکه تنها موضوع ایمان بود، بنابراین تمرین کنندگان باید به اندازه کافی تنها به کسانی که مضطرب بودند را ترک کنند با جهان عملی. من این موضوع را برای شناسایی دلیل دوبعدی خاصی که رمان را خوانده ام، می دانم، زیرا آن را تا حدودی با من مخالف است، زیرا من یک مسیحی هستم. گفتم که خیلی زیاد بودم که در این رمان شایسته بود و این که مسیحیان شاید به طور خاص از آن بهره مند شوند. این کتاب نیز ممکن است بگوید، عمدتا حمله به مسیحیت نیست، بلکه بر این است که چگونه یک کودک بروز یک گرایش بی رحمانه، حتی سادیستی و خودخواهانه را که تحت پوشش حجاب اخلاق گرایی و راستی افراطی قرار گرفته، متمرکز ساخته است. این رمان بخشی رانده شده و به وضوح عمدتا خودجوش است. باتلر دوران کودکی وحشتناکی داشت، از آنچیزی که من در آن خوانده ام، که اغلب اوقات توسط والدین اقتدارگرا مجازات شد و چند بار مورد ضرب و شتم قرار گرفت، به طوری که ظاهرا برای آن زمان عجیب نبود. آنتاگونیسم با پدر و مادرش در دوران نوجوانی به یک شکاف چشمگیر تبدیل شد. باتلر در اعتراض خود به مبارزه با تربیت فرزندان بی رحم رانده می شود و از این جهت باید برای این و تسهیلات نادر که با آن مدیریت می شود، آن را به تصویر بکشد. او همچنین به مسیحیان ارزشمندی دارد، به ویژه با تصویر برداری از دیدگاه خارجیان، یک تصویر غیرمنتظره از آنچه مسیحیان می توانند و مضرات اخلاق گرایی منطقی و خودخواهانه ای داشته باشند، که ما می توانیم به آن برسیم، حتی اگر ما موافقت نکنیم که این کل داستان است و یا قلب داستان. این کتاب همچنین یک طاقت گاه گاه خوشمزه از Butlers جامعه ویکتوریا مانند جین Austens حس و حساسیت بود از سن پیش از میلاد. باتلر اغلب به من خندیدن با تصورات و افکت های جالبی او را تحسین می کند. کارل Ernest شخصیت خود را در حال تبدیل شدن به یک روحانی به شدت می کشد، همه این ها خود فریب است که او می خواست یکی باشد. پدرش سعی کرده بود او را به زحمت بکشاند @ و به شدت ترس و وحشت زده @، تهدید به زبان کامل برای از بین بردن او اگر او حاضر به انجام آنچه که او، پدر، مورد نظر، در حالی که در همان زمان اعتراف به احترام ارنست آزادی انتخاب است. به نظر من، آنچه که منجر به سقوط ارنست می شود، ضعیف است و یکی از چند استدلال واقعی که در کتاب علیه مسیحیت ارائه شده است: ناتوانی ارنست در هماهنگ کردن حساب های انجیل در جزئیات آنها. پس از تلاش برای انجام این کار برای مدت کوتاهی و پیدا کردن او نمی توانست آن را بلافاصله اجازه دهید کتابمقدس خود را به طبقه پایین بکشد و سعی کرد با زنی نزدیک به دستش بخوابد، او برای فحشا به سر می برد، به زندان افتاد و نابود شد و در راه را به رستگاری از رشد و شکوفایی او. (باتلر خود را برای سال های زیادی از زندگی اش به عنوان فاحشه ای ملاقات کرد). من خودم سعی کرده ام داستان های انجیل را در هر جزئیات کامل کنم و در بعضی جزئیات پیدا کنم، اما نمی توانم این را به من ببخشم که ضربه های ویرانگرانه ای که باتلر و منتقدان برجسته کتاب مقدس @ از Tubingen، و غیره به نظر می رسد برای آن را. بررسی ادعاهای کتاب مقدس، من برای یکی علاقه مند نخواهم بود اگر در جزئیات جزئی به نظر می رسد یک اختلاف، و یا اگر داستان ها در مرتب سازی بر اساس متفاوتی گفته می شود. (در حقیقت، ما نوشتن Polycarp را داشتیم، من فکر می کنم این بود که توضیح داد چگونه کامپایل یکی از انجیل با توجه دقیق به زمان بندی انجام نمی شود. من باید به جزئیات آنچه که من به آن اشاره می کنم را بررسی کنم از لحاظ حافظه مبهم است.) برای اینکه یک تاریخ به درستی بگوید باید براساس استانداردهای ریز و کوتاه از تاریخنگاری مدرن به نظر برسد و با توجه به ادعاهایی که در همه ی انجیل ها درباره مسیح به طور کامل مطرح شده است، چنین است: @ Christ can not پسر خدا و ناجی انسانیت باشد، زیرا کسانی که معتقد به شاهد عینی یا ضبط کننده های شاهدان عینی هستند، سخنان خود را از آنچه که مطابق با معیارهای مدرن انتقاد است، نمی پذیرند. (البته این معیارهای مدرن عموما در زندگی مدرن استفاده نمی شود هنگام قضاوت در مورد صحت شهادت). همانطور که کارل بارت از قرن هجدهم گفته است، این پرسش را مطرح شده توسط مسیحیت مطرح کرد تا پاسخی را که در قطار نابغه خاصش می توانست یا می داد، مطرح کند. این م ...

مشاهده لینک اصلی
ساموئل باتلر مسائل را داشت ... می توانستم بفهمم که چرا این کتاب پس از مرگ منتشر شد. # 20BooksOfSummer Review

مشاهده لینک اصلی
راه همه جسد ساموئل باتلر (1903) # 12 می 21، 2006 این یکی از آن کتابهایی بود که برای همیشه خواندند. من خیلی دیر شده بودم، اما در مورد این چیزی بود که آن را خواننده آهسته ای قرار داد. این کتاب در سال 1884 به پایان رسید و این کتاب در سال 1903 پس از مرگ منتشر شد که به نظر من این کتاب را از فهرست کتابخانه های مدرن رد می کند (اگرچه نمونه های دیگری از محرمانه بودن را با سایر کتاب ها دیدیم، بنابراین به نظر می رسد راه دیگری برای آن زمان وجود دارد ) من احساس می کنم که بیست سالگی در ادبیات تفاوت زیادی در سبک دارد و این به ویژه در این کتاب مشخص شده است. این قطعه بسیار قرن نوزدهم است، البته قرن بیستم. این کتاب تحت عنوان علامت ادبی ادبیات قرن نوزدهم ادبیات انگلیسی قرن بیستم میلادی است که طولانی، سخت درک و بدون هیچ اقدام خاصی دارد. در یک لحظه، من این داستان را با یک داستان D.H. Lawrence اشتباه گرفتم و مجبور بودم دوباره شروع به اطمینان کنم که دوباره خواندن پسران و عاشقان را ندیدم. نه اینکه کتاب خواندن سخت بود، من فقط نمی دانستم که چرا باتلر این داستان خاص را انتخاب کرد تا نقطه نظرش را در موردش انتخاب کند. چرا رؤسای داستان تصمیم می گیرند که زندگی ارنست پونتیفس را فریب دهند، من هیچ سرنخی ندارم. نکته اصلی این داستان بر این واقعیت استوار است که هرچند Earnest Pontifex پدربزرگهای بد و ناخوشایند، خودخواهانه داشت و نمی توانست در هر چیزی در زندگی موفق باشد، او دارای یک شبکه امنیتی ناشناخته از ارث و همه چیز بود (بسیار به دلم برای خانواده اش تنگ شده است. مانند بسیاری از بررسی های من شروع به خشن، و سپس کمی روشن. این استثنا نیست من احساس می کردم که با وجود عدم قطعیت یا داستان جالب، این کتاب توانایی های بازخرید را داشت. من واقعا دوست داشتم این داستان چگونه نوشته شود (نوعی مکنده برای این سبک نوشتن). من همچنین فکر می کنم که هدف اصلی این (و احتمالا هر) داستان این است که نویسنده برای تفکیک کردن قطعات کوچکی از دانش و فلسفه که او را جمع کرده است. به عنوان مثال، باتلر (از طریق راوی) اظهار می کند که \"او بهترین زندگی اش را صرف کرده است که بیشتر از آن لذت می برد\". من فکر می کنم که این یک درخشان از Hedonism است. تصویب دیگری از واردات فلسفهای عبارت است از: «فضایل شبیه گیاهان و حیوانات نادر است، چیزهایی که قادر به نگهداری خود در جهان نیستند. فضیلت کارکردی باید مثل طلا باشد، با برخی از فلز های معمولی اما با دوام تر، آلیاژ می شود. »باز هم:« هر کس در کارش یک جرم بدی دارد که باید قبل از اینکه بتواند کار کند، کار خود را انجام می دهد. بهتر است \"و در واقع، کار خوب نهایی کار مردانه تر، مطمئن تر از آن است که یک زمان کامل و شاید یک مدت طولانی، که در آن به نظر می رسد امید زیادی برای او وجود دارد.\" € من عاشق فلسفسکی دوست دارم، و باتلر به نظر می رسد پس از قلب خود را هنگامی که او می نویسد \"به عنوان به عنوان مخمر خواهد شد در زمان خود را ferment، اما اگر سریع تر مخلوط شود به آن اضافه شدن. در مورد دانستن آنچه که به ما لذت می بخشد همه ما مثل مرغ است، و اگر بدون از آن، تنها به آرامی و به طرز تلخ تحریک می شود. \"Wow5.5

مشاهده لینک اصلی
با این حال، یکی دیگر از رمان نیمه ایبوتیک زندگی زندگی یک پسر جوان از نابغه نامعقول و معایب تربیت او: پدر و مادر خود را غرور و بی حساسی، ناسازگاری بی معنی آموزش و پرورش او، awkward از بیداری جنسی او، بله blah blah.Coming داغ به اصطلاح دیگر نسخه های این داستان (پرتره هنرمند به عنوان یک مرد جوان، پسران و عاشقان)، من فکر می کنم من می توانم برای کمی از چشم نورد در تم ها که مدت ها پس از گذراندن به قلمرو cliche منتقل شد. با این حال، من باید بوتلر را با عظمت وحشی خشن و تسهیلاتی با طنز تیره بپردازم که این کمدی اخلاق را بسیار لذت بخش می کند، تا یک لحظه. با توجه به فشارهای تحرک در ارتفاعات ویکتوریا و تخریب تهاجم غیرفعال برخی والدین بسیار بد، این کتاب به ندرت در حدود نیمی از طول آن است. اما در نهایت، باتلر از ترس و وحشت زده می شود. نیمی از کتاب به انتشار دنیایی از تحمل خودخواهانه و نادیده گرفتن عمدی متعهد است. آنقدر زیاد نیست که با ادای احترام خود مخالفم (در واقع من خیلی متقاعد کننده هستم). این فقط آن است که آنها خسته کننده و، در بیشتر قسمت، کاملا از کار بیفتد. هر کسی که این پیغام را از دو صد صفحه اول طنز دریافت نکرده است، به احتمال زیاد این دستگاه را درک نمی کند. به این واقعیت افزوده می شود که واقعیت این است که نه زیاد به توصیف راوی یا شخصیت اصلی، به غیر از این واقعیت است که آنها را دوست ندارند از افراد نفرت انگیز که در غیر این صورت جمعیت کتاب، و من احساس می کردم که من شنیده ام استدلال بسیار ناراضی برای نقاط در که من در حال حاضر تا حد زیادی به نفع. یک استدلال یا درست استدلالی که من نمیتوانستم با وجود تمام تلاشهای من در تعلیق نقد در حین خواندن بپردازم، اصرار است که بر روی سومین کتاب ایجاد شده است که انزوا، رکود و ناامیدی غریزی از لحاظ اخلاقی بالاتر از ارزشهای بورژوازی ازدواج است و صنعت این Butlers عذرخواهی برای حالت زندگی خود را، و من اعلامیه خود را کاملا غیر قابل اعتماد است.

مشاهده لینک اصلی
من این را خواندم چون در E.M. Forsters یک اتاق با یک نمایه ذکر شده بود و من می خواستم بدانم چرا او این کار را انجام داده است. این کتاب به عنوان یک کتاب شناخته شده است که نه تنها ایده خانه و پدر و مادر ویکتوریا را به چالش می کشد، بلکه کلیسای انگلستان، شیوه های آن و سنت را در مقابل تئوری تکاملی به چالش می کشد. این دو به تنهایی این کتاب را به اندازه کافی جالب ساخته اند، اما پیشینه ای مبهم از شخصیت اصلی Earnest Pontifex وجود دارد که دارای جنسیت غیر قابل قبول است (اما همانطور که در سال 1902 منتشر شد و بر اساس گفته VS Pritchetts پس از آن نگهداری شده در زیر پیچها برای 30 سال، مرجع کاملا حجیم است). بنابراین بسیار آسان است که بدانید چرا فورستر فقط چند سال بعد نام آن را می نویسد و چرا او توسط آقای Beebe، صاحب خیرخواه و معاون والای Honeychurchs، متوجه شد. با طنز بیتلر، باتلر از تم های خود استفاده می کند تا خوانندگان خود را از محکومیت جنبه های بسیاری از جامعه ویکتوریا مطلع کند. او لذت بردن از سرکوب در برابر استقرار و ایجاد هم بزنید. این، با این حال، در هزینه شخصیت های او بود، هیچ کدام از آنها دوست داشتنی نیستند. این فقط این نیست که ضعف های انسانی خود را نشان می دهند، اما برخی از انتخاب ها و اقدامات آنها بسیار نامطمئن هستند (مثلا چگونه Earnest با همسر و فرزندانش در کتاب بعدی رفتار می کند). در حال حاضر این ممکن است فقط به این معنا باشد که جامعه در حال حرکت است و ما می توانیم پذیرفتن آنچه را که می گویند و انجام می دهیم دشوار است، در حالی که در آن زمان ممکن است خوانندگان آن ها کاملا شجاع و رادیکال باشند. در هر صورت، رمان هنوز هم طنز و تفسیرهای شدید خود را حفظ می کند، و با فصل های کوتاه می سازد برای خواندن.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب راه آخرت (راهی که همه می روند)


 کتاب کافر
 کتاب a passage to india
 کتاب sula
 کتاب Beloved
 کتاب Pale Fire
 کتاب A Horse at Night: On Writing