کتاب دانش پدیدارشناسی روح

اثر گئورگ ویلهلم فریدریش هگل از انتشارات نگاه - مترجم: ابراهیم ملک اسماعیلی-ادبیات کلاسیک

Perhaps one of the most revolutionary works of philosophy ever presented, The Phenomenology of Spirit is Hegels 1807 work that is in numerous ways extraordinary. It begins with a Preface, created after the rest of the manuscript was completed, that explains the core of his method and what sets it apart from any preceding philosophy. The Introduction, written before the rest of the work, summarizes and completes Kants ideas on skepticism by rendering it moot and encouraging idealism and self-realization. The body of the work is divided into six sections of varying length, entitled Consciousness, Self-Consciousness, Reason, Spirit, Religion, and Absolute Knowledge. A myriad of topics are discussed, and explained in such a harmoniously complex way that the method has been termed Hegelian dialectic. Ultimately, the work as a whole is a remarkable study of the minds growth from its direct awareness to scientific philosophy, proving to be a difficult yet highly influential and enduring work.


خرید کتاب دانش پدیدارشناسی روح
جستجوی کتاب دانش پدیدارشناسی روح در گودریدز

معرفی کتاب دانش پدیدارشناسی روح از نگاه کاربران
من واقعا تقریبا همه این را خواندم. من یک کوکی دوست دارم

مشاهده لینک اصلی
2014/12/28 - این کتاب برای مدت طولانی سنگین است. این هفته گذشته، من از طریق آخرین صفحات 300+ با من، از ترس، عجله بیش از خردم، سرپیچی کردم. من امیدوارم با هگل به خاطر حرکت به مارکس کار کنم. آیا من بینش زیادی دارم؟ نه، نه واقعا. شایعات مربوط به کتابهای وحشیانه و دکوراسیون غیرحرفه ای، 100٪ توجیه می شوند. من معمولا از خواندن فلسفه لذت زیادی می برم، اما نمی توانم بگویم که اینجا خیلی زیاد پیدا کردم. البته لذت شخصی یک معیار کاملا بی فایده است که سعی دارد کتابی مانند این را ارزیابی کند. من فکر می کنم که قادر به دیدن نحوه پیشرفت فلسفه هگل هستم. ابتدا دکارت را با توجه به موضوع خود به عنوان یک تفکر انحصاری، و دوم، دوگانگی از ماده، در نظر بگیرید. بعدا کانت هر دو گرا را در قالب پیچیده تر و دقیق تر خود تولید می کند. از این روی، مسئله اسرارآمیز سلیپیزیسم و ​​همچنین عبارات عجیب و غریب ذهن و ذهن، نومالن و پدیده ای را می گیریم. هگل دقیقا این مشکلات را حل نمی کند (آنها ، مرتب کردن بر اساس تعریف، نامحلول)، اما او ممکن است به یک راه برای فلسفه اشاره کرد. او این کار را با آوردن دسته های مهم میانجیگری و کلیت انجام داد. او به ما کمک می کند که ماده ای را که در حال حاضر باردار است با ذهن (و بالعکس)، و همچنین یک موضوع تفکر که جدا نیست اما جمعی، به وجود می آورد. اکنون، تا آنجا که می توانم بگویم، او واقعا این پروژه را کامل نمی کند. پديدارشناسي هنوز هم بسيار انتزاعي است. به همین دلیل است که به اندازه کافی برای تفسیر کتاب کافی نیست باید در واقع به تاریخ و زندگی جمعی ما به عنوان انسان اعمال شود. این همان جایی است که مارکس وارد می شود (گرچه احتمالا درست است که هگل می تواند به عنوان اصالح کننده ای برای گرایش های بعدی مارکس و انگلس برای تلاش برای ایجاد یک علم قطعی در تاریخ باشد؛ تعامل فلسفی با مفاهیم همیشه برای جلوگیری از کلکسیون علم گرایی) و در حالی که من به شدت توصیه می کنم کتاب کلاسیک کویووس در مورد موضوع (مقدمه ای بر خواندن هگل: سخنرانی ها در پدیده شناسی روح)، من نمی توانم هگل را از دوران تاریخ به دست بیاورم. بشریت از طریق خرابه ها و بناهای بیگانه خود به خود انطباق می دهد ... فریاد نزنید بر آن حساب می شود. هنگامی که روح در ابتدا به عنوان ماده در عنصر تفکر خالص تصور می شود، بلافاصله ساده و خودسانسوری است، جوهر ابدی با این حال، این معنای انتزاعی ذات، اما معنای روح مطلق نیست. فقط معنای روح معنایی نیست که درونی است، بلکه واقعی است. - پ.پ 464-65، پاراگراف 769 این قسمت ممکن است در اسپینوزا باشد. در متافیزیک اسپینوزا، ماده خداوندانه میتواند از طریق تفکر خالص، علم ابدی، نمایشی درونی توسط متفکر، درک شود. در مقابل، روح هگل صریح است، که به معنای تجربی و تاریخی است. علاوه بر این، عقل خود تاریخی است و فیلسوف باید مکان خود را در تاریخ ببیند. دیگر آنها نباید از جهان به حقیقت خالص برسند؛ بلکه تفکر باید در جهان و در طول تاریخ آن اتفاق بیفتد. با این حال، به نظر می رسد در اینجا جادوی گسترده ای وجود دارد. هگل می تواند موانع را از بین ببرد و فضای ای را که تاریخچه می تواند به فلسفه وارد شود، می کند. و در عین حال فلسفه خود، و یا حداقل این کتاب لعنتی\n، تقریبا بدون محتوا است، کاملا از جهان دزدیده شده است. واقعا واقعا شگفت انگیز است، تا صادق باشیم * من در داده های خود غرق شدم، و نتیجه گیری من به طور مستقیم با ایده اصلی که از آن آغاز می شود متناقض است. از آزادی نامحدود شروع می کنم با استبداد نامحدود. نظریه پرداز اجتماعی در Dostoevskys DemonsWhile hes همواره در مورد نامگذاری اسم ها بسیار دشوار است، به نظر می رسد هگل به کانت چیزی مشابه در بخش آزادی مطلق و ترور (pp 355-64) متهم می کند. نکته جالب این است که تروریسم انقلاب فرانسه، معجزه طبیعی یا کاربرد واقعی در فلسفه کانتس از دالیل عملی خالص بود. برای کانت، آزادی کاملا بی معنی است. اراده نومنال است، جهان پدیده ای است. نتیجه یک دوگانگی بسیار خشن است. وجدان فردی در خواسته هایش مطلق است. در مقابل، هگل متوجه اهمیت میانجیگری می شود. آزادی در مؤسسات و اوراق قرضه های اجتماعی شکل می گیرد. به نظر می رسد که او به وضوح پیشرفت بیشتری نسبت به سلف خود دارد. یک وجدان خالص نمی خواهد جهان را نجات دهد. برای آن، نوعی هویت جمعی ضروری است. با این حال، به نظر می رسد به نظر می رسد که درک هگل از مجموعه جمعی اغلب به سادگی نظم موجود را بازسازی می کند. در اینجا جایی است که ممکن است لازم باشد که مارکس به منظور پیشبرد یک موضوع جمعی که یک بار در حال ظهور، انتقادی، انقلابی است، به مارکس بازگردد. * حمله به فاجعه - از یک طرف، این فقط به نظر می رسد سرگرم کننده، از آنجا که پس از همه هیچ کس آن را به طور جدی دیگر، اما پس از آن من فکر می کنم هگلی اشاره بسیار گسترده تر است. فلوئوروزیس ممکن است نمونه ای بخصوص پوچ باشد، اما خطای بنیادین آن همانند هر پوزیتیویستی است.

مشاهده لینک اصلی
G.W.F. هگل پديدارشناسي روح يكي از آثار متراكم تر، عميق تر و با نفوذ در فلسفه غرب است. همچنین، در نقاط، یکی از کتاب های غیر قابل درک که تا به حال خوانده ام. در حدود نيمه از اين کتاب به حدود 600 صفحه، به خودم فکر کردم: \"هيچ راهي وجود ندارد که بتوانم اين را بخوانم!\" اما من آن را تمام کردم، و ارزشش را هم داشت. پديدارشناسي روح به دلایل مختلف دشوار است. این کتاب، اولین بار در یک عجله نوشته شده بود و به ناشر تحویل داده شد. دوم، در یک @ continental @ style نوشته شده است که به وضوح آرگومان توجه کمتری می کند. به منظور تحمل نوشتن Hegels، متوجه شدم که من تا به حال برای تبدیل شدن به راحت با زیر ریتم تفکر خود را به جای نگرانی بیش از حد در مورد ساختار بحثبرانگیز رسمی. با این حال، یکی از مهمترین دلایل اینکه این کتاب دشوار است درک می کند این است که با مسائل بسیار پیچیده فلسفی برخورد می کند. ایده های دشواری گاه به سادگی نیاز به زبان دشوار دارد. این کتاب تلاشی است برای فکر کردن از طریق آشکار شدن تاریخ آگاهی جهان از ابتدا تا انتها. هگل با استفاده از واژه آلمانی Geist به منظور تعیین ماده هسته. Geist مدت مبهم است که به زبان انگلیسی به عنوان هر دو @ ذهن @ و @ روح ترجمه شده است. @ ایده این است که جهان آگاه، موجودی را که آشکار و رشد می کند راه است که یک موجود زنده رشد می کند. در مقدمه (که، در ضمن، خلاصه ترین و مختصر خلاصه ایده ای از این کتاب را ارائه می دهد)، هگل عالم را به یک گیاه می کشد که به تدریج گسترش می یابد و به تدریج جلوه های ابتدایی خود را برطرف می کند تا نهایتا گل را تولید کند گیاه هدف نهایی و هدف است. @ flower @ of Geist همان چیزی است که هگل به آن اعتقاد دارد. @ این نقطه ای است که گیست به طور کامل درک می کند. طبق نظر هگل، جهان همانند ذهن است که به خودی خودخواهی تبدیل شده است و تاریخ اندیشه نشان دهنده جهان است که تلاش می کند به خودآگاهی بازگردد. در طول این دوره از کتاب، هگل آثار از پیچش که Geist آشکار به عنوان آن را بر خودی خود نشان دهنده و در تلاش برای آمدن به شرایط با جوهر خود را دارد. شاید بخش معروف و تاثیرگذار کتاب دیالکتیک استاد / برده را توصیف کند. این یکی از مقدمات اولیه در حال ظهور به Geist است. این اتفاق می افتد زمانی که ذهن خود را منعکس کننده خود می آید به ارزش تشخیص و هویت است که آن را از طریق خود بازتاب. در نتیجه، این ذهن به دنبال ذهن دیگر است تا خود را در آگاهی از دیگران منعکس کند. با این حال، در انجام این کار، این ذهن گشایشlife مبارزه مرگ و. @ هنگامی که دو آگاهی در تماس با یکدیگر، آنها را برای سلطه و کنترل مبارزه، با توجه به هگل آمده است. یک ذهن به استاد تبدیل می شود و دیگری برده می شود. طنز این است که در تسلط ذهن دیگری، استاد آن را به یک نوع از اموال است که کمتر از انسان، و غیره، دیگر قادر به تجهیز مرتب کردن بر اساس به رسمیت شناختن است که خواسته های استاد را کاهش می دهد. برده، از سوی دیگر، در حال تبدیل شدن به بردگی است، مجبور به کار و خلاقانه تغییر جهان است. بنابراین، بخش ذهنی کارشناسی ارشد را به ذات خود متصل می کند و تبدیل به چیزی بیش از یک برده می شود؛ به گفته هگل، این مثال نشان می دهد فرایند دیالکتیکی مداوم است که واقعیت را در بر می گیرد. این فرآیند یکی است که در آن نیروهای مخالف وارد درگیری می شوند، اما به جای آنکه به سادگی تناقض یکدیگر را داشته باشند، به جای آن، به چیزی بیش از مجموع اجزای آنها تقسیم می شوند. در طول کتاب، هگل نمونه هایی از تاریخ هوشیاری را افزایش می دهد، نشان می دهد که راه های مختلفی که مبارزات در جهان به حرکت رو به جلو تاریخ کمک کرده اند. تاریخ، به نظر می رسد، سنتز مداوم از درگیری های مختلف است، که همه آنها ناگزیر منجر به خودآگاهی کامل از گیست. هنگامی که گئیست به خودت می فهمد، تاریخ (به عنوان درگیری) به آزادی خودآگاهی می رسد. هگل اطلاعاتی از منطق دیالکتیکی خود را در سایر کتاب ها به کار برد، اما پدانه شناسی روح جایی است که ابتدا نشان داد چگونه این منطق خود را در ظهور تاریخ جهان باز می کند. نفوذ دید هگل بسیار زیاد بوده است، که از زندگی خود به ما رسیده است. کارل مارکس دیالکتیک هگلی را به تجزیه و تحلیل خود از درگیری های طبقاتی اعمال کرد؛ متفکران اگزیستانسیالیستی بسیاری از اصطلاحات هگل را برای توصیف ظهور زندگی، وجود انسان؛ متفکران روانکاوی، دیدگاه هگل را در مورد درگیری به درک خود از آگاهی انسان متصل کردند؛ و متفکران سیاسی، ایده های هگل را به روابط میان ملت ها و ایدئولوژی ها اعمال کرده اند. با وجودی که آن را از دست داده بود، در تکمیل این کتاب احساس می کردم چیزی را باورنکردنی، مهم و عمیق خوانده ام. جهان بعد از آن به نظر می رسد ...

مشاهده لینک اصلی
نوشتن بازنگری از پدیده شناسی هگل یک فرایند احمقانه است ...... یک معجزه معروف که همیشه باید در ذهن داشته باشید وقتی فکر می کنید که هگل همه خشک است - بی رحم (بی احتیاطی [!!]) - خشک کردن استخوان انتزاع - مفهوم - برداشت. [میلرز، صفحه 210] [....] همان همبستگی بالا و پایین است که در طبیعت زندگی طبیعت بی همتا بیان می شود وقتی که آن ارگان بالاترین تحقق را بیان می کند، ارگ نسل، با ارگان ادرار [سازمان های دس Pissens]. قضاوت بی نهایت، تا حدودی، پر از زندگی است که خود را درک می کند؛ آگاهی از قضاوت بی نهایت که در سطح تفکر تصویری باقی می ماند، به مثابه ادرار کردن (مانند پیزن) رفتار می کند .. I.e.، @ Pissen @، notUrinieren، school of old dusty = Latin؛ هریس اظهار داشت،Academic dog-Latin متعلق به دنیای قدیم قدرت معنوی است. در روزهای آتی حتا علم فلسفی باید زبان مردم را بگوید. @ پس از آن پایان نامه او (که یک پانوشت نیست)، من سرگرم شدم که کشف کنم که N.E.D. [من نمیدانم این چه چیزی است] فراخوانی سوءاستفاده از Findlays از urination، برای ادرار کردن، اشتباه است. جایگزینی او از اوگاسم برای نسل هگلی [...] نیز فلسفی نادرست است، اما آن را به آلان وایت منجر شد به نظر روشنی که I = I از خودآزمایی ابتدایی یک ارگاسم فلسفی است @ من فکر می کنم جویس بسیار از این کمی لذت بردم تصویب .....____________________ نوشتن یک نظرسنجی از پدیده شناسی هگل یک دستور احمقانه است. همانطور که مرورگرهای معاصر احتمالا نشان می دهند. بنابراین، جادوگر سرگرم کننده :: شما همه چیز را در مورد اینکه چگونه جانسون Berkeley را رد کرد: :: پس از اینکه ما از کلیسا بیرون آمدیم، ما برای مدت زمان طولانی صحبت کردیم و با همکاری اسقف Berkeleys معروف ساختگی برای اثبات عدم وجود ماده، و هر چیزی در جهان فقط ایده آل است. من متوجه شدم که اگرچه ما از دکترین خود راضی نیستیم، اما غیرممکن است که آن را رد کنیم. من هرگز فراموش نخواهم کرد که جانسون پاسخ داد، با ضربه زدن به پای او با نیروی عظیم علیه یک سنگ بزرگ، تا زمانی که از آن عقب نشینی شود - من آن را رد می کنم. @ به این هگل سوء تفاهمات فیزیولوژیک و فنکنی به این ترتیب :: [صفحه 193 در میلر] لیچنبرگ [...] همچنین می گوید: اگر کسی گفت: \"شما قطعا مانند یک مرد صادقانه عمل می کنید، اما از چهره شما می بینم که شما خودتان را مجبور به انجام این کار می کنید و در قلب منفور هستید\"؛ بدون تردید، هر کس صادق به پایان زمان، زمانی که به این ترتیب آدرس، با یک جعبه بر روی گوشه عقب نشینی کند. این عقب نشینی به نقطه ای است، زیرا که فرض اولیه ی چنین علمی صرفا نظر عقلایی را رد می کند. واقعیت یک مرد چهره اش و غیره است. موجودیت واقعی یک مرد، کار اوست؛ در این فرد فرد واقعی است، و این عمل است که با هر دو جنبه از آنچه که [فقط] به معنای [...] و غیره است. و رد فانتزی می شود حتی بیشتر خشونت آمیز است. ویز [میلر صفحه 205] بنابراین، هنگامی که به یک مرد به شما گفته می شود (موجود درونی خود) این نوع شخص است، زیرا استخوان استخوان شما به گونه ای شکل گرفته است و این بدین معنی است که هیچ چیز دیگری از آن نیست، واقعیت برای پاسخ دادن به چنین قضاوتی با یک جعبه بر روی گوش، همانطور که در مورد یک قضاوت مشابه در فیزیوگومیه ذکر شده در بالا، ابتدا از قطعات نرم بخاطر اهمیت و موقعیت آنها دور می شود و تنها ثابت می کند که اینها در خود واقعی نیستند ، واقعیت روح نیست؛ این قطعنامه در اینجا به شدت باید طولانی از ضرب و شتم در جمجمه هر کسی که چنین قضاوتی را می سازد، برای نشان دادن به شیوه ای مشابه به عنوان عقل او، که برای یک انسان، استخوان چیزی در خود نیست ، خیلی کمتر واقعیت واقعی او. به همین ترتیب، درس است، اگر کسی به شما بگوید که پدیده شناسی در مورد برخی از روح بی رویه است، شما خوب، خوب .... لطفا هر چند، رفتار بیش از حد به شدت نسبت به آنها. ___________ تری پینکارد تازه پدیدارشناسی را ترجمه کرده و ظاهرا به دنبال یک ناشر است. در همین حال، HES ترجمه خود را در اینجا، از جمله یک گزینه دانلود دو زبانه، برای استفاده عمومی ارائه شده است. متشکرم، پروفسور

مشاهده لینک اصلی
خودتان بروید، هگل.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب دانش پدیدارشناسی روح


 کتاب دین و نگرش نوین
 کتاب هانس کریستین اندرسن وشش قصه
 کتاب رختکن بزرگ
 کتاب عشق و جنایت در سیسیل
 کتاب عروسکی در باغ
 کتاب رمانتیسم