کتاب ترس و لرز

اثر سورن کی یرکگور از انتشارات نشر نی - مترجم: عبدالکریم رشیدیان-ادبیات کلاسیک

In Timore e tremore Kierkegaard tenta di rispondere all’angoscioso dilemma della rinuncia, il sacrificio richiesto dalla ragione: la dimensione del silenzio e dell’assurdo pieno di solitudine e di sofferenza della fede, che «comincia là, appunto, dove la ragione finisce». Raccontando la storia di Abramo e la paradossalità del sacrificio del figlio Isacco che gli viene chiesto da Dio, Kierkegaard mostra la radicalità dell’atteggiamento religioso. Una rassegnazione infinita e un credere nell’assurdo che inducono l’autore a porre il problema del rapporto dell’individuo con il tempo e la realtà, e a sviluppare l’idea dell’unione di necessità e libertà, di finito e infinito, realizzata nell’io.


خرید کتاب ترس و لرز
جستجوی کتاب ترس و لرز در گودریدز

معرفی کتاب ترس و لرز از نگاه کاربران
افتضاح بود و بسیار بد دوستانِ گرانقدر... این کتاب سرشار از خزعبلاتِ تاریخی و نوشتن از نادانی بود
دوستانِ گرامی، نویسنده 155 صفحه چرت و پرت و خرافات تحویل داده است، خواهشاً کاری به اسم و رسمِ نویسنده نداشته باشید، این گونه نویسندگان فقط می نویسند برای آنکه نوشته باشند
از آغازِ کتابش را با داستانِ موهومِ ابراهیم و ضبحِ اسحاق شروع کرده است، یک بیخرد و ابله به این داستانِ خیالی و موهومِ یهودیان باور دارد و خاک بر سرِ آن ابلهانی که اینگونه بازیچهٔ داستان های موهومِ مذهبی میشوند
نویسنده سعی دارد بگوید که ایمان و دین از همه چیز بالاتر است و اخلاق در گروِ ایمان است... در صفحۀ 157 از این کتاب نوشته: ایمان عالیترین شور در انسان است، چه بسیار کسان که در هر نسل به مرتبۀ ایمان نمیرسند
سپس در ادامه نوشته کسانی که به مرتبۀ ایمان نمیرسند، زندگی بیهوده دارند
عزیزانم، این نویسندگانِ نادان، خرد را در چالهٔ حماقت گندانده اند و نمیدانند که اخلاق بر ایمان و دین ارجعیت دارد
عزیزانم، تا زمانی که این بیشعورها باور دارند که همهٔ امور اخلاقی بدونِ حضورِ خدایِ موهوم و نادیده درآسمانها، نمی تواند به سامان بنشیند، و شعورِ ناپختهٔ انسان ها در هویتِ حاضرِ خود سیر میکند، جنایت هایِ بشری، تمامی نخواهد داشت
بینشِ این تودۀ احمق و ایمان آورنده به خرافات و ادیانِ ابراهیمی، تحتِ هیچ شرایطی نمیگذارد تا آنان چشمِ خودشان را برای رفعِ حوائج از آسمان به زمینی که در آن زندگی میکنند معطوف دارند
آیا نادان ها به قدرِگنجشککی به گرسنگیِ شعور خود ایمان دارند؟ که از ایمان کتاب مینویسند؟! ... اصلاً و ابدااا
دوستانِ خردگرا، مکتبی که از روزِ نخست جز به کشتن و خونِ انسانها دوام و بقایی برایِ خود فهم نکرده است، چگونه میتواند اخلاقِ انسانیِ شما را نهادینه کند؟!؟ ... عزیزانم، خزعبلات و مهملاتِ مذهبی و دینی را با اخلاق درهم نکنید، به جایِ ایمان به داستانِ ابلهانۀ گوسفند و ابراهیم و اسحاق یا اسماعیل، اخلاق را در خود و در وجودتان تقویت کنید
دوستانِ عزیزم، باید اخلاقِ انسانیمان را تربیت کنیم نه تَحَکُّماتِ دین و مذهبِ مسخره را که در طول زمان در خرد ما تِرید و پَروار کردند و منزلتِ انسانی مارا بردۀ توهماتِ خویش کرده و خرد ما را مثالِ گوسفند قربانی نمودند و ایمان به دینی را برایمان تعریف کردند که به هیچ عنوان با واقعیتِ انسانیِ انسانیمان سازگار نیست
عزیزانم، فرار کنید از این نویسندگانی که شما را، با وعده هایِ دروغینِ اخُروی به بازی گرفته اند... هستی همین خاکی است که شما در آن زندگی میکنید، حال اگر به این معنا فهم یابید هیچ شخصی تحتِ هیچ شرایطی و با هیچ کتابی نمیتواند شما را فریب دهد

<پیروز باشید و ایرانی>

مشاهده لینک اصلی
عنوان دیگر و دقیق تری که برای این کتاب میتوان انتخاب کرد: دیالکتیک ایمان

در انتخاب مترجم برای خواندن این کتاب باید دقت بسیاری داشت!

از متن:
@ایمان دقیقا از همان جایی آغاز می شود که عقل پایان می یابد.@


مشاهده لینک اصلی
Life فقط می تواند به عقب درک شود؛ اما باید آن را در پیش رو زندگی کرد. @ @ مردم خواستار آزادی بیان به عنوان جبران آزادی اندیشه هستند که آنها به ندرت از آنها استفاده می کنند. @ دردناکترین وضعیت بودن در حال یادآوری آینده است، به ویژه اینکه شما هرگز نخواهید داشت. @ Such a پسر خوشگل من فکر می کنم که روابط خانوادگی خانوادگی قدیمی درست زمانی که پدر خواندنKierkegaard برای پدران را خوانده بود @ آن را خلاصه کرد و گفت: \"مهم نیست که چقدر افسرده هستم، او حتی بیشتر افسرده است. من متوجه شدم که به طرز عجیبی آرامش بخش است. حالا کسی باید Kierkegaard را برای پدران بنویسد.

مشاهده لینک اصلی
** هشدار اسپویلر ** یکی از قوی ترین امتحانات ایمان مذهبی که تا به حال خوانده ام. این بسیار عمیق، سختگیرانه و ناخوشایند نوشته شده است. اگر شما آن را برای آنچه در آن است، آن را به شما یک شکاف احساسی، تمرین ذهنی، و یک لرزش روحانه توسط شانه به شما بدهد. این نوع چیزی است که آنها را نگه می دارد هزار مایل از مدرسه یکشنبه. جنبه های واقعی، خام، دمدمی مزاج اعتقاد به سطوح بالای مرد بزرگ. این یکی از مؤثرترین متون مسیحی است که می تواند در عصر مدرن پیدا کند و من در اصل این کلمه را در نقل قول ها داشتم؛ زیرا منظورم این است که 90 درصد از کتابهایی که از اصطلاح استفاده می کنند، هیچ ایده ای ندارند که چگونه به شعر، سخت ، تحریم الهیات وجودی. منظورم این است که من مسیحیت را رد می کنم، اما این را حتی اگر من بعضی از نقاط کلامی را که ضرورتا از کتاب مقدس بیرون می آید نادیده می گیرم (و به این دلیل که منکر آن هستم). Kierkegaard آن را از منظر کافر، یکی از همتایان متعدد داستانی او، و این راوی با آنچه که او توصیف می کند، شگفت زده می کند، حتی آنچنان که او آن را توصیف می کند. باید بدون گفتن این مطلب که امروزه از طریق رسانه های مسیحی و غیره اعلام می شود، کراکر های حیوانات است و از ویزز استفاده می کنند. این رعد و برق و اقیانوس های رولینگ، راه فراتر از آتش و سنگ های قیمتی، به حقیقت وحشت و انفجار منطقی است. معاینه تحلیلی، دیالکتیکی کل وضعیت، شما را بر روی الاغ شما بکشاند. من پنج یا شش بار خوانده ام (پایان نامه ارشد در فلسفه) و آن را به نقطه ای که من در واقع احساس می کردم که من بود (من را ببخش) ارتباط با Kierkegaard، بیش از استدلال و زبان دوباره و دوباره رفته است. حتی پس از آن من را برای یک حلقه انداختم .... @ ترس و لرزان @ لحظه ای است که ابراهیم اسحاق را به کوه به ارمغان می آورد، از او خواسته شده که او را از طریق خدا قربانی کند. او نمی خواهد این کار را انجام دهد، اما این کار او را وحشت دارد، اما این کار را باید انجام دهد. این ممکن است توضیح داده نشود، تصحیح شود و یا معکوس باقی می ماند و هرکسی که تلاش می کند، این موضوع را به طور کامل از دست می دهد. می توان توضیح داد، تنها نماینده می تواند باشد. به عنوان Kierkegaard کار می کند، به طرز عجیبی. این یکی از معدود بازنمودهای آن لحظه وجودی است که همچنین به عنوان جهنم پوچ و عظیم و وحشتناک ایمان به آن نیاز دارد - شما هرگز پیدا نخواهید کرد. @ تعلیق تئولوژیک اخلاقی @ - aka @ moralality به معنی گوزن نیست زمانی که به مسائل ایمان می آید یک مشکل بزرگ و چسبنده است. ما آن را همیشه در اخبار می بینیم و منطق کابوس در مورد کلیسا / دولت، تروریسم، چشم انداز ها، جنگ، عشق، مرگ، .... همه مهم ترین و تحریک آمیز (در معنای حقیقی کلمه) مسائل مربوط به زمان ما. مطمئنا این مسائل هرگز فراموش نخواهند شد ... بخش های بسیار ناراحت کننده ای از روانۀ انسان انعطاف پذیر وجود دارد که این به این معنا است که به نظر می رسد انسان ها حتی در آنچه که به عنوان عمیق ترین و عمیق ترین آنها فکر می کنند، اکثر اقدامات معتبر نیچه (که من همیشه به آن متمایل بودم که با Kierkegaard مشترک تر از حد معمول تصور می شد) یک بار نوشت که هر آنچه خارج از عشق رخ می دهد فراتر از خیر و شر است. این طعم کمی از نوعی از چیزهایی است که شما در آن قرار می دهید اگر بر روی این شعر داستان / میانجیگری / مانیفست / پروسی قرار بگیرید.

مشاهده لینک اصلی
ابتدا این قطعه را در یک کلاس فلسفی به طور کامل به Kierkegaard اختصاص دادم. در آن زمان من با کار خود اشتیاق زیادی نداشتم. من فکر می کنم من تا حدی از دانش آموزان خارج از کلاس درس فارغ التحصیل شدم که بخاطر داشتن صدای ضعیف در وسط و غلبه بر هر مکالمه ای بودم. در سالهای پس از آن، پس از خواندن نویسندگان اگزیستانسیالیستی و دیدن تاثیر K در آنها، من به برخی از آثار قابل دسترس او بیشتر بازگشت. من به ویژه دوست دارم که بیشتر فلسفه او در مسیحیت و نقل قول کتاب مقدس است. نتیجه این است که شما نیازی به دانستن نسل های فیلسوفانی دارید که پیش از این برای بدست آوردن آنچه اتفاق می افتد، می دانید، تا زمانی که برخی از زمینه ها در کتاب مقدس وجود داشته باشد. من حدس می زنم که طرف دیگر این سکه این است که اگر شما اصلا فکر نمی کنید، به نظر می رسد مانند آن است که صحبت کردن در مورد صدها صفحات به جای عناصر فراوان از آن چیزی است. در نهایت ترس و لرزش در مورد ایمان است. نه تنها اعتقاد، بلکه همان چیزی است که کیرکگارد به عنوان پایه و اساس زندگی دینی دید. اعتقاد بر این است که به رغم تمام نشانه های بر خلاف آن می آید. در باز کردن سخنرانی خود، او با چندین نسخه از راه ابراهیم و اسحاق داستان می تواند آغاز شود، و در هر یک از آنها، آزمون ایمان را شکست می دهد. K در حال تلاش برای نشان دادن چیزی است که به سختی انجام می دهد. من باید آن را در قطعه های کوچک و گاه به گاه در کتاب دیگری پرتاب برای حفظ من سالم. اما اگر شما با مفهوم اعتقاد و احترام به چیزی بیش از خودتان مبارزه کنید (چیزی که من هرگز نمیدانستم)، قطعا پرسشهای مفید را مطرح می کند.

مشاهده لینک اصلی
\"جهش بزرگ ایمان\" اولین بار در \"نیویورک تایمز\" منتشر شد امیدوارم که هنوز هم در میان مردم کالج حرکت کند تا نه تنها موضوعات مهمی از روز را مورد بحث قرار دهد، بلکه پرسش فلسفی بیهوده نیز می گوید: \"معنای زندگی چیست؟ â € ™ یا: â € ~ خدا وجود دارد، و اگر یک خدا وجود دارد، چگونه ما باید به عمل؟ â € ™ من به یاد داشته باشید بحث در مورد چنین چیزهایی را با دوستان در طول ساعت از ساعتهای hostel پشت بام احزاب است. اگر چه استدلال هرگز حل نشده بود، ما احساس کردیم که نیاز به آماده شدن بهتر است. هر کس که بتواند آلبر کامو، ژان پل سارتر یا هرکدام از فیلسوفان مشهور دیگر را نقل کند، معمولا لبه داشت. به این ترتیب، خواندن ضرورتا برای اثبات یک نکته بود: \"حداقل هدف بیشتر ما از آن احساس می شود. از نوستالژی و یا در غیر این صورت، برخی از عادت ها در من متداول بوده اند. با دوستان نزدیک، من هنوز از فرصت هایی برای تشویق بحث در مورد چنین شرایطی استفاده می کنم. و من فلسفه را می خوانم تا درک درستی از این که چگونه افراد هوشمندتر از من در مورد این پرسش ها فکر می کنند، می خوانند. یکی از نام هایی که من امروز خودم را نقل قول کردم این است که سئور کیرکگوارد. Kierkegaard یک متکلم و فیلسوف دانمارکی در قرن نوزدهم بود که بعدها فیلسوفان یک «اگزیستانسیالیست مسیحی» نامگذاری کردند. این به این معنی است که او همین سوال را مطرح کرد که اگزیستانسیالیسم رفتار انسان را در برابر بی معنی بودن زندگی \"اما یک راه حل مسیحی به آن داد. به همراه اولین کارهای او، باریک\" ترس و وحشت \"شاهکار است. در آن، Kierkegaard داستان کتاب مقدس ابراهیم، ​​که توسط خدا دستور داد تا پسر عزیزش، اسحاق، در بالای کوه را قربانی کند، پیچیده می شود. یک سفر سه روزه بین آموزش و قربانی برنامه ریزی شده وجود دارد. Kierkegaard توجه ما را به این دوره جلب می کند، و ما را مجبور می کند تا حالت ذهن ابراهیم را در نظر بگیریم. چه چیزی ابراهیم را برانید؟ آنچه او را انجام داد، دستورالعملی است که باید در آن زمان حتی برای او ظالمانه و پوچ باشد. Kierkegaard معتقد است که از آنجایی که ابراهیم به وظیفهی مطلق برای خدا، اطاعت، پارادایم اخلاقی که باعث می شود اسحاق را جرم کند، در مورد او معلق است توجه داشته باشید که این وظیفه مطلق یک معامله نیست: ابراهیم هر گونه غرور را در بهشت ​​به عنوان جبران خسارت عرضه می کند. برای Kierkegaard، اعتقاد ابراهیم در واقع ایمان به قدرت absurdâ € \"که خدا، اراده است که مورد سوال نیست، نیز به نحوی به درستی کار. بنابراین Kierkegaard ایمان را به یک کار دشواری دشوار می داند. â € œFaithâ € نه قلب فوری قلب، بلکه پارادوکس وجود .â € برای وفاداری است که منجر به زندگی پوچ و در عین حال شجاعت درک آنچه لازم است به نظر می رسد یک پوچ حتی بزرگتر: ایده خدا

مشاهده لینک اصلی
باز هم، من به اندازه کافی هگل به عنوان dauteurs که بر علیه او توطئه فا ¢ چا © connaître، و من هرگز واقعا درک کنند که چرا! در این کتاب، Saren کیرکگارد، فیلسوف دانمارکی قرن نوزدهم ما برخی از پارادوکس dexaminer برای پوشش © اثبات رابطه بین ایمان و عقل ارائه می دهد. برای انجام این کار، او در ریشه monothà ایمان © IST، داستان ابراهیم را ترک کند، لحظه ای کلیدی شواهدی وجود دارد که Yahvà © © اعمال شده توسط درخواست او را به قربانی LUN پسر او وجود دارد. ابراهیم sexa © زیبا، و در نهایت لانه © زمان کمی قبل از linstant کشنده از طریق نمیخوام متوقف © ارسال می شود. نویسنده دعوت ما © ارزیابی اقدامات ابراهیم، ​​یک هکتار © ROS از ایمان یا قاتل ساده است؟ برای نویسنده، آن را در یک راز است که کارشناسی ارشد © مراسم dêtre © بررسی دقت روبرو است. و در واقع، من شده اند © © © انتگرال بسیار Ressa © توسط کارکنان خود و فرانک خود را، با صداقت و © غیر قابل انعطاف است، محتوای آن ندارد اعلام ایمان سطحی، اما بررسی تمام عواقب © CONSA و به خصوص پوشش © © قابل اعتماد Sagra. بله! این داستان های کتاب مقدس، که از باستان و عهد جدید آمده فریبنده و جذاب هستند، این یک هکتار © ارث غنی است که ما هرگز متوقف خواهد کرد برای تغذیه است. ما هیچوقت با Guare کیرکگارد احساس به یک مورد تقلب در نگاه تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان خود را برای غرور، بلکه در یک à ¢ من inquiète و متعال © الکترونیکی در تلاش VA © © ریتا. با این حال، در جزئیات © گودال این توصیه ها خوب است، دشوار است پس از استدلال خود را به دنبال دارد. او در رفتار نگرش ابراهیم در ایمان مخالف à © لا اخلاقی و سازگار در ایمان می بیند. هنگامی که در فیلو به عنوان خوانده شده javais این قسمت à ©، à © javais شده است تا حدودی متزلزل © ©، به خصوص اقدام نتیجه شاداب © © الکترونیکی © نویسنده که mavait گنبد ساخته شده است. اما à © اخلاق، به این معنی توافق با شیوه، با توجه به یونانی، همان à © ریشه شناسی که روحیه در لاتین. ابراهیم ورتبرال © مکعب پیش PRAS 4000 سال است. ما می دانیم که این دوره نتایج: از شماره à ©، فداکاری انسان بخشی از MA \"قلب از همسایگان خود، پرستندگان بعل و dAstartà © بود. در همان à © poque، آگاممنون قربانی دخترش Iphigà © انکار می کند. دو هزار سال وجود دارد در گل daprès Caïus Cà © SAR، سلت perpa © traient فداکاری با سوزاندن زندان ترکه یا چوب کوتاه بزرگ در فرم را پر قربانیان تاسف انسان است. پنج قرن وجود دارد، Aztèques به خطر انداختن هزاران نفر از زندانیان به دلیل کشیش آنها را متقاعد کرده بود که آن را یک © à © چرخش لازم از خورشید متولد شد. در سینه از این افراد، آن را ام © © دشوار برای پیدا کردن پوشش © تراکتور در این شیوه، به جز در مردان مصرف که عقل و فکر می کنم، که به ندرت می © اکثریت است. من فکر می کنم نیویورک بنابراین هیچ دلیلی برای باور quAbraham می تواند احساس نقض اخلاق لا © وقت خود را انجام سفارش که انتیما © او داشته باشند. یکی دیگر از منابع تناقض است در considà © RER که Yahvà © کاملا خوب است، مانند فلسفه الوهیت © افلاطون، و به خصوص quAbraham می دانستند. چگونه Yahvà © است او قادر به فرم پیش نویس تلاش شده (¼ Ï € Î ± Ï · ÎμὠζÎμν) ابراهیم؟ چگونه ابراهیم سفارش بی رحمانه بدون نشان دادن هیچ تمایل بد به دنبال نداشت ©؟ به نظر من که الوهیت باستان © اراده بسیار شبیه به خدایان بت پرست است، زئوس در آنها چه می گویند دو شیشه قبل از او، پر از اموال ماه، و از سوی دیگر پر شده با درد، و این از آن با توجه به خود © اراده مردان توزیع شده است. این طبیعت دوسوگرا از الوهیت © آن را در تصویر از طبیعت از یک طرف که © ما ارائه می دهد جان، مال، لذت است، اما از یکی دیگر از سمت © ما بازدید با مرگ، بیماری، و حوادث. شخصیت دلخواه از طبیعت، مردان از گذشته © lont کاربردی © à داشته باشید که آن را به او prêtaient، و در © طور طبیعی نگاه به مصالحه توسط دفاتر خوب و چاپلوسی، به عنوان آن را آرام قدرتمند دیوانه و پر هرج و مرج. این است چگونه می Yahvà ©، پس از زمین در زیر آب بلعیده می شود، توبه و احساس خوب در فداکاری عطر quexhale © کریسمس، وعده جزییات © pargner زمین در آینده، خریداری مانند هر خدای © AAP در یک بو کبابی. این است که به دنیا نیست © cessità © کشنده است که می توان © CHIR وسواس با فساد © quieuse، چاپلوسی و هدیه بانه، این à ¢ نگران کننده من © عمه و familiäre، می خواهم که یکی است و آن یکی است که در نگران هر دو برای خوب و بد که او آویزان جزییات © دله ما. Îœá½، Îμá¼ درجه سانتی σÎμνέγκῃÏ، ἡμᾶÏ، Îμá¼ ± من، من € ÎμÎ¹Ï ÏƒÎ ± μόν، ¼ € Î »من» شلیک نیم ÿ ¥ ° ± á¿ | σΠι ἡμᾶÏ، ¼ € این است که من € شلیک نیم \"οῠ| î î € ονΠ· οῠ|. گفته شده است که امپراتور کالیگولا خندید یک روز که ناگهان از یک ضیافت. در انگل آن که او را پرسید که چرا او © gaita، آنها پاسخ داد که نتیجه © CA © © الکترونیکی فکر از تنها نشانه ای از سر خود می تواند مرگ خود را در تمام معنی بود. وای بر در یکی که سرنوشت آویزان © جلد یک مستبد مانند! اما این لانه وجود دارد © تات بدوی انسان، داد ALA © © طبیعت تپه همه در یک بار اسراف و خصمانه، که آن را نشانی از طرح رخنه نکرد، اما آن بستگی به طور کامل پوشش © زمانی که علم و تکنیک هنوز هیچ داده © او به معنی maître سن؟ چه تسکین می توانید حداقل، ش ...

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب ترس و لرز


 کتاب صبر کن تا هلن بیاد
 کتاب فیلسوف امریکایی
 کتاب هرگز به سنجاب اعتماد نکن
 کتاب تاریخ ادبیات یونان
 کتاب تاریخ سازها
 کتاب مرگ به وقت بهار