کتاب بودنبروک ها (زوال یک خاندان)

اثر توماس مان از انتشارات ماهی - مترجم: علی اصغر حداد-ادبیات کلاسیک

ترجمه جدیدی از اولین رمان بزرگ توماس منس، یکی از دو جایزه نوبل در ادبیات در سال 1929 بود. Buddenbrooks، اولین بار در آلمان در سال 1901 منتشر شد، زمانی که منن تنها 26 سال داشت، تبدیل به یک کلاسی از ادبیات مدرن شده است. داستان چهار نسل یک خانواده بورژوایی ثروتمند در شمال آلمان. با مهارت کامل، من یک تصویر گرد از زندگی طبقه متوسط ​​را به تصویر می کشد: تولد، تعمید؛ ازدواج، طلاق، مرگ و میر؛ موفقیت ها و & amp؛ خرابی این رخدادهای عادی، به طور ذاتی یکسان هستند، به گونه ای که در هر نسل بعد ظهور می کنند، کمی متفاوت هستند. با این حال، به عنوان خانواده Buddenbrooks در نهایت به اغوا از مدرنیته - seductions است که متناقض با سنت های خود را - سقوط آن می شود مطمئن است.
در عظیم دامنه، غنی از جزئیات و & amp؛ Buddenbrooks پر از بشریت است که از دیگر لانه های خانواده مودم پیشی می گیرد؛ در واقع مدل آن برای بسیاری از آنها ثابت شده است. بعضی از منتقدان به عنوان بزرگترین رمانهای منس، قضاوت شده اند و در رتبه بالاتر قرار گرفته اند. توماس منن جایزه نوبل ادبیات را در سال 1929 اهدا کرد.


خرید کتاب بودنبروک ها (زوال یک خاندان)
جستجوی کتاب بودنبروک ها (زوال یک خاندان) در گودریدز

معرفی کتاب بودنبروک ها (زوال یک خاندان) از نگاه کاربران
این یک رمان است که ممکن است هرگز خواندن آن را نداشته باشم، دوست من کالیپه از من دعوت نکرده است که در یک گروه خواندنی بپیوندد. در حالی که من یک خواننده مشتاق انگلیسی قرن نوزدهم و (به میزان کم) ادبیات فرانسوی هستم، قرار گرفتن در معرض ادبیات آلمان در این دوره متاسفانه کمبود بود. بنابراین من خوشحالم که فرصتی برای خواندن این رمان با دیگر نوازندگان و متخصصان ادبیات آلمان داشته ام. در حالی که من اغلب در حاشیه های خود لرزیدم، بحث گروهی آموزنده و تحریک کننده بوده است. به طور وسیع، طرح این رمان در قسمت عنوان افشا شده است و تمام جزئیات آن جزئیات است. این مربوط به یک خانواده موفق و محترم از طبقه متوسط ​​تجاری شمال آلمان است که وضعیت ثروت و موقعیت اجتماعی آن با نسل های مختلف از بین می رود تا زمانی که خانواده به طور موثر ناپدید می شوند. توماس بنتنبروک و خواهر آنتوني، متشکل از دو شخصیت خاص هستند. هر دو به شدت با خانواده خود را شناسایی می کنند و تصمیمات را براساس آنچه باور دارند، به خاطر تاریخ، شهرت و رونق ادامه آن، متعهد است. نه برای خوشبختی اهمیت ندارد توانایی های منصفانه و توصیفی فوق العاده هستند. یا حداقل من فرض می کنم آنها هستند، زیرا آنها در ترجمه توسط John E Woods زیبایی ارائه شده است. این داستان را از طریق یک روایت همه جا حاضر، شناخته شده، نسبتا جدا و وحشیانه بیان می کند. این هر دو قدرت و ضعف کار است. در حالی که راوی قادر به کشف دیدگاه و انگیزه شخصیت های مختلف است، انزوا و افسون صدای راویان می تواند دلیل من احساس نمی کند به طور کامل با شخصیت های درگیر شده است. من دوست داشتم شخصیت های بیشتری نسبت به من داشته باشم. برای من، سرنوشت خانواده Buddenbrook بیشتر فکری نسبت به علاقه عاطفی بود. اسکار وایلد معروف به عنوان کسی که قیمت همه چیز و ارزش چیزی را می داند تعریف کرد. Buddenbrooks قطعا قیمت همه چیز را می دانستند. من نمی دانم که آنها لزوما غول پیکر بودند، اما اکثر اعضای خانواده ایده ای مبنی بر ارزش خانواده خود داشتند و آن را فقط از لحاظ آنچه که متعلق به آن بود و چه چیزی می توانست خرید بخشد. منس حساب از سقوط familys یک درس خوش سلامتی از خطرات بودن نوع فرد توصیف شده توسط اسکار وایلد است. در حال حاضر به یکی دیگر از حماسه خانواده طبقه متوسط ​​در قرن نوزدهم نقل مکان کرد، The Man of Property، اولین رمان در جان Galsworthys The Saga of Forsyte. جالب است بدانیم که Galsworthys بر حساسیت طبقه متوسط ​​در دنیای در حال تغییر است.

مشاهده لینک اصلی
ظاهرا این رمان محبوب فاکنر از مان بود. به نظر می رسد جنبه های آن احتمالا از حماسه خانواده کامپسون برخوردار است. به طور تصادفی این یکی را بخوانید در حالی که خواهر wifes من در تعطیلات با ما ماندنی بود. صدا و خشم در سال 2004 هنگامی که ما در لندن دیدار کردیم، خوانده شد. من در مورد این رمان دیروز در حالی که خواندن نانسی میفردز پیگیری عشق را دوست داشتم، فکر کردم. وقتی این آثار را در نظر گرفتید، تقریبا نیاز به پول نقد دارید.

مشاهده لینک اصلی
اولین رمان Manns و کاملا حماسی است؛ یک سابقه خانوادگی در نیمه دوم قرن نوزدهم و بیش از سه یا چهار نسل کشف شده است. این بیشتر در دسترس است بعضی از مانس بعدا کار می کند به عنوان در اینجا تمام موضوعات بزرگ که مان را افزایش می دهد در روال و ریتم روزانه زندگی است. در اولین رمان خود، مان درباره آنچه که می داند، می نویسد. اینها افراد و جزئیات دوران کودکی و رشد اوست، به وضوح در زادگاهش از لوبک قرار دارد. کمی از رمان های پالیزر یادآوری شد، اما با وجود اینکه شباهت ها وجود دارد، تروپولو بیشتر داستان قشنگ بود. همیشه بیشتر با مان اتفاق می افتد. من می توانم محققان مقالات نوشتن مقالات مانند @ دندانپزشکی و مرگ در Buddenbrroks @ را تصور کنید. فروپاشی و انحطاط موضوعات مهم هستند. تنش هایی که تمایل به زندگی هنری در یک خانواده معمولی بورژوایی ایجاد می شود. با این حال یک عنصر اپرا نیز وجود دارد. توماس Buddenbrook در طبقه بالا خواندن Schopenauer در حالی که همسر خود را در طبقه پایین داشتن موسیقی با همتایان. موتیف خفیف به نظر می رسد برای اولین بار، اما نه آخرین بار؛ دوباره سر خود را درDeath در ونیز @ نگه دارید. از همه شخصیت؛ برای من مهم ترین آنتونی (تونی) است که از ابتدا تا انتهای کتاب است. تونی نگهبان است، انعطاف پذیر؛ مهاجرت مهاجرت. زندگی او غیرقابل اجتناب است و او هرگز تلاشش را برای قیام نابود نمی کند. این در پایان کتاب روشن است. او همچنین تلاش می کند که بین دو برادرش صلح برقرار کند. این یک رمان قابل توجه است که دو قرن در خلق آن به وجود آمده است. آنتونی هیلبوت استدلال می کند که مان در اینجا یک انتقال از واگنر و نیچه به فروید و شونبرگ ایجاد می کند. همیشه حس شکنندگی زندگی وجود دارد؛ مرگ همیشه نزدیک است و اغلب پایان ناگهانی است. کتاب نیز به طور ناگهانی به پایان می رسد. یک زیردریایی جالب باقی مانده است هانو کاملا شخصیت جدید است. او در بازی ها بی هدف است، هدف برای گرگ ها، زیبایی است. کای و هانو یک زیردریایی قهرمانانه را ارائه می دهند، چرا که مان در جستجوی موضوعاتی مکرر در رمان هایش است. یک پیشگام جالب برای رمان های بعدی.

مشاهده لینک اصلی
در مقدمه، یک داستان درباره یک دوست دختر مانس که Buddenbrooks را خوانده است، وجود دارد و آن را بسیار دوست داشت، و گفت که او هرگز از آن خسته شده است، اما او قادر به توضیح چرا. Word.Ive هرگز کتاب مانند این را دوست ندارد. شما می دانید، sagas خانواده چند نسل، نوع صابون اپرا-ish. شاید آن را به خاطر اینکه من در تلویزیون های کوچک مثل اودن و غنی، مرد ضعیف، به عنوان یک بچه از اشک هایش خسته شده بودم. پس از خواندن Buddenbrooks، متوجه شدم که شاید شاید فکر کنم ایو هرگز کتاب هایی مثل این را دوست نداشت، در حقیقت واقعا آنها را می کشیدم. در هر حال، من واقعا این یکی را استخراج کردم. من فقط می توانم به معما شگفت انگیز مانس جذب کنم؛ فرزندان او به نام دای زوبیرر @ به دلیل، من تصور می کنم. صرفنظر از این، من به Buddenbrooks در Buddenbrooks کشیده شدم. آنها واقعی هستند من این افراد را می شناسم با وجود اینکه Ive هرگز و احتمالا هرگز بخشی از اشرافیت نخواهد بود، با این وجود در این کاراکترها، بسیاری از شخصیت های زیادی پیدا کرده اند. من به طور کامل با توماس یا مسیحی شناسایی نشدم، اما جنبه های خودم را در هر دو دیدم. همین امر برای کمی Hanno، احتمالا بیشتر از آن است که من مجبور به پذیرش آن هستم. و تونی تونی، تونی، تونی. بدون نامگذاری نام (من اعضای خانواده در Goodreads)، من همیشه می دانم تونی. من مطمئنم من تنها نیستم بدون شک هر کسی که با خانواده اش در حال خواندن Buddenbrooks است، در برخی مواقع حس خاصی را درک می کند. این فقط به من می گوید که من نوشتن چیزی است که واقعی و قابل اجرا به زندگی است. این دومین بار بود که من زیر طلسم جادوگران بودم، اولین بار در خواندن کوه سحر آمیز بودم، و مطمئن هستم که این آخرین چیزی نیست که من بیشتر بخوانم. و شاید در بعضی از آثار دیگر خانواده های چند نسلی در آینده من وجود داشته باشد. آن چیست؟ من فکر می کنم فورسایت را صدا می زنم که مرا صدا می کند.

مشاهده لینک اصلی
من در مورد نوشتن یک بررسی متوقف شده ام. همانطور که من در مورد پایان دادن به کتاب متوقف شد. Buddenbrooks دقیقا من را در ابتدا گرفتار. چند فصل اول به نظر می رسید که در مورد یک دسته از افراد باهوش، دلسوز، که لباس های استادانه ای را می پوشیدند و خود را بدون هیچ گونه محدودیتی پر می کردند. من به سختی متوجه دو پسر، تام و مسیحی و تونی، دختر طلایی مو شدم. اگر این موضوع برای موضوعات بحث شده توسط سایر اعضای گروه ما وجود نداشته باشد، ممکن است آن را به طور کامل رها کرده باشم. تا زمانی که یکی از موضوعات به تأثیر اپرای ریچارد واگنز در توماس مان نرسید، این موضوع به من حساس نبود. Ive هرگز طرفدار بزرگ وگنر نبوده، اما ایو شنیده که مردم در مورد زمان واگنر صحبت می کنند. ظاهرا، این توضیح می دهد که چگونه مخاطبان قادرند تا ساعت ها وقت خود را تحت جادو موسیقی خود قرار دهند. بنابراين شايد خيزش خانمهاي جدي مانند باز شدن چرخه حلقهيي بود که خدايان در قلعه جديد خود در والحالا حرکت مي کردند. Buddenbrooks، خدایان تجارت، به شهر اعلام کردند که آنها به اندازه کافی ثروتمند هستند تا بتوانند توجه و حسادت هرکدام را جلب کنند. آقای آقای Buddenbrook قدیمی پول خود را به عنوان سودآور جنگ ساخته و به تازگی یک پسر بزرگ را از ازدواج زودتر از بین برد، زیرا این پسر با یک زن از رده اجتماعی پایین تر ازدواج کرده است. پسر غریب، گتثلد، همانند غولهایی بود که قلعه ووتان را ساخته بودند؟ همه آنها احساس مشابه تقلب کردند. با وجود این افکار غلط، خدایان خدایان خواهند بود، بنابراین هیچ چیز نمی تواند متوقف شود هر کدام از آنها را از جشن حفاری های جدید و دقیق خود متوقف کنند. ستاره Buddenbrooks، مانند زنگ Wotans از طلا به سرقت رفته، به آرامی درخشان می شود، تا زمانی که کسی در خانواده بتواند فضای خانواده را در نظر بگیرد. راحت تر گفت: انجام شده است بچه ها به سن بلوغ می رسند که از آنها انتظار می رود؛ دخترها برای پول ازدواج کردند و پسران کسب و کار را به ارث خواهند برد و وارث مردان خواهند شد. تا زمانی که ثروت کافی وجود داشته باشد، چند ناسپاس جوان و نادرست باید مهم باشد. متأسفانه، به استثنای پدر بزرگ، هیچ کدام از این افراد به استعداد زیادی برای کسب و کار نرفتند و دختران ازدواج های ناخوشایند انجام دادند. چیزها به سرعت رو به وخامت گذاشتند. در آن زمان پسر تامس، هانو متولد شد، این کسب و کار بود که پول خونریزی دهنده بود، تونی یک طلاق گرفته بود، بیرون آمدن از جامعه و مسیحی، یک اختلال ناکارآمد بود. مان تصمیم به توصیف همه این در یک سری از قطعات مجموعه اپرا. ما شاهد مراسم عروسی، مراسم تشییع جنازه، جلسات صمیمی و عکاسی خانواده های مصنوعی با تمامی Buddenbrooks ها می باشیم، به شرط اینکه بازیگران در یک صحنه باشند. هر یک از آنها دارای حداقل یک آریایی گرم برای توضیح زندگی درونی خود است، اما همه آنها به نظر نمی رسد که اراده یا ظرفیت را داشته باشند تا مسیرهای رو به پایین را تغییر دهند. آنها از یک نظریه روانکاوی که توسط آلیس میلر پشتیبانی می شود، در نمایشنامه کودک باهوش. در اینجا او یک کودک را که از نظر آرزوهای والدینش آگاه بود، به گونه ای آگاهانه یا غیرمستقیم توصیف کرد، و تمایل زیادی برای انجام آنها داشت، که او خود و هویت خود را از دست می داد. در مورد کودک که هرگز خود را \"واقعی\" خود کشف نکرده بود، به دلیل اینکه او از خشنودی کسانی که در اطراف او بودند، و پیامدهای آن در زندگی بعد، نگران بود. این کتاب در مورد خواسته های ناخودآگاه پدر و مادر که اغلب ناخودآگاه به فرزند اعطا می شود، با کودک جذب این آرزوها و تبدیل شدن به این فرد متفاوت است. آلیس میلر باید Buddenbrooks را بخواند! ضعیف هانو هیچ فرصتی نداشت. زندگی کوتاه او خیلی ناراحت بود که تقریبا غیر قابل تحمل است که درباره آن بخواند. پدران او عمیق تر افسردگی، انتظارات از دست رفته خانواده، تحقیر های اجتماعی بی پایان و یک دندان پزشک سادیستی او را به دنیای موسیقی بداهه نوازی بازگشته است. من تمایل داشتم که عمه تونی او را به Brunhilde (spoiler) [(پنهان کردن اسپویلر)] مورچه و او را دور به Valhalla، مانند او برای Sieglinde در Die Walkure انجام داد. البته برای Brunhilde خیلی خوب کار نمیکرد و علاوه بر این، نارسیسیسم ضعیف تونیس او را از پیش بینی کردن چگونگی بد شدن چیزها حفظ کرد. تقریبا امیدوار بود که درباره Hannos @ immolation @ از تیفوس بخواند، که به من یادآوری سوختگی از Valhalla در حلقه بخش نهایی، گرگ و میش خدایان. در نسخه Wagners، طلا به سرقت رفته به مهاجران راین بازگشته است، اما برای Buddenbrooks چیزی برای بازگشت به آنجا وجود ندارد. خوشبختی و طلائی که برای آن معامله شد، طولانی از بین رفته است. نابغه مانس در توانایی او برای مراقبت از این شخصیتهای ناسازگار است که به دلیل داشتن هویت کامل خود، زندانیان اسرارآمیز فرزندان تاسف آنها بودند. خیلی حیله گر است

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب بودنبروک ها (زوال یک خاندان)


 کتاب صبر کن تا هلن بیاد
 کتاب فیلسوف امریکایی
 کتاب هرگز به سنجاب اعتماد نکن
 کتاب تاریخ ادبیات یونان
 کتاب تاریخ سازها
 کتاب مرگ به وقت بهار